Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis APUA! Mulle tuli tiedote meilillä, että pitäisi pitää

Vierailija
04.03.2011 |

20min esittely omasta osuudesta eräässä projektissa! Olen ollut hommassa 3 viikkoa ja en todellakaan edes tiedä mikä mun rooli on, aargh. Mä vihaan esiintymisiä muutenkin yli kaiken, voi ei

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun se ei ole niin yksinkertaista näissä projekteissa. t.ap

Vierailija
2/4 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse vasta olea aloittanut tutustumisen työnkuvaasi, joten et voi vielä esitystä pitää. Tai sitten pidät vaan vähän lyhyemmän ja kerrot ne asiat mitä tähän mennessä tiedät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käy osuutesi hänen kanssaan läpi. Rakennatte aineiston yhdessä ja samalla sinullekin tarkentuu oma vastuualueesi.

Terveisin

Ison hankkeen projektipäällikkö, joka juuri ohjeisti eri maiden henkilöt esittelemään hanketta kollegoilleen :)

Vierailija
4/4 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käy osuutesi hänen kanssaan läpi. Rakennatte aineiston yhdessä ja samalla sinullekin tarkentuu oma vastuualueesi.

Terveisin

Ison hankkeen projektipäällikkö, joka juuri ohjeisti eri maiden henkilöt esittelemään hanketta kollegoilleen :)

kun projekteja on useampia ja minun pitäisi koordinoida näille projekteille tulevia tiettyjä toimituksia, joita olen tässä 3 viikkoa opetellut. Mutta joo, kaipa tästäkin hengissä selvitään ;)

t.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä