Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ope ei kutsunut minua vanhempainiltaan. Tai kyseessä

Vierailija
04.03.2011 |

jonkinlainen "puuhailta", johon myös kutsuttiin oppilaat vanhempien lisäksi. Kutsussa oli luvattu mukavaa puuhailua, pientä naposteltavaa ja keskustelua oppimisesta tsm. Juhlasalissa koko koulu katsoo videon "Oppilaat". Eli ope ei siis antanut kutsua lapselleni ja jollekin toiselle oppilaalle, oli sanonut että kutsuja ei riittänyt kaikille.

Ope ei tykkää lapsestani ja se on tullut ilmi monta kertaa ja olen joutunut ottmaan yhden kerran yhteyttä rehtoriin, jolloin asia selvitettiin ja ope oli pyytänyt anteeksi lapselta. Olen siis ilmeisesti "hankala" vanhempi, mutta eikös siitä huolimatta kuuluisi kutsua koulun yhtesiin tilaisuuksiin varsinkin kun oppilaatkin kutsuttiin kahta lukuunottamatta? Mitä tekisitte?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa opettaja pelkäsi miten käyttäydyt siellä? Luultavasti sinun täytyy olla todella painajaisvanhempi, että opettaja uskaltaa käyttäytyä noin törkeästi.

Vierailija
2/4 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän esikoisen ekan luokan ope tunaroi joulujuhlatiedotuksessa, minkä seurauksena mm. minä en tiennyt ollenkaan koko juhlasta.

Valitin asiasta rehtorille, minkä seurauksena opettaja sitten jätti kutsumatta kevätjuhliin...

Tosi kiva missata esikoisensa ekan luokan kaikki juhlat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin rehtoriin yhteyttä, jos opettaja ei näe omassa toiminnassaan mitään outoa.

Vierailija
4/4 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitto suoraan rehtorille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan