Lapsettomat kolmekymppiset. Vieläkö lykkäätte vauvan hankintaa?
Milloin haluaisit vauvan?
Mitä ikää pidät itsellesi takarajana vauvan saamiseen?
Millaisten syiden vuoksi voisit vielä viivyttää vauvan yritystä?
Kommentit (12)
ja tiedän etten halua lasta, ei ole kysymys lykkäämisestä.
ja tiedän etten halua lasta, ei ole kysymys lykkäämisestä.
SIis kyllähän täällä puhutaan kaikenlaista, mut miten sä oot tänne ylipäätään eksynyt?
Ehkä tää jotain lohduttaa, itse löysin sen oikean vasta 37 vuotiaana. Nyt meillä on neljä lasta.
täältä löytyy porukkaa laidasta laitaan. Hävetä saisit.
En ole vielä varma lapsesta, siis haluanko jne. Jotenkin tuntuu, etten ole valmis. Pitkään ajattelin, ettei lapsia missään nimessä.
Ja en ole tuo 34v. lapseton mutta itse eksyin vauva-palstalle kerran kun etsin googlesta jotain sämpyläohjetta jne. Käyn täällä joskus viihdyttämässä itseäni:) Kerran tosin jossain ketjussa, joku äiti yritti väittää, että lapsettomat käyvät täällä, koska ovat kateellisia. En kyllä koe olevani, vaan olen ihan tyytyväinen elämääni ja toivon muillekin hyvää.
täältä löytyy porukkaa laidasta laitaan. Hävetä saisit.
Ihme hyypiö! Oikein kunnon av-mamma -vastaus! Mua vaan kiinnostaa, että miten tietoisesti lapseton eksyy Vauva-nimiselle nettisivustolle.
Häpeä nyt itse oikein kunnolla!
31, mies ei halua lasta, ja asun ulkomailla (joka nyt ei asiaan hirveasti vaikuta mutta haluaisin takaisin Suomeen ja lapsen kanssa asia vaikuttaisi 'hankalalta').
ehkä haluisin lapsen jo nyt, mutta välillä tuntuu että ei ihan vielä ole valmis. takarajaa ei ole, kait.. toivon kumminkin että ennen kuin olen vaikkapa 33v niin olis yks, edes. ja se varmaan riittäs.
eksyin tänne, koska joku sanoi tämän av palstan olevan päättömiä, ja välillä mitä typerimpiä juttuja täynnä, niin kuin onkin. enemmän av on nainsten(juoru)palsta kuin vauvapalsta. i like :)
Ehkä siksi, että tää on aika vilkas palsta, jossa keskustellaan asioista laidasta laitaan. Tietääkseni tänne ei lapsi vaatimusta ole?
Ikävä jollei vastaus jotain miellyttänyt, vastaamisen oikeus oli kuitenkin.
-ei kolmonen
En ole varma haluanko lapsia ollenkaan.
En ole varma haluanko lasta ollenkaan. En myöskään ole varma haluanko lasta nykyisen miehen kanssa.
En halua lasta ennen kuin olen naimisissa. Tämä on syy minkä vuoksi voisin lykätä ja lykkäänkin lapsen tekoa. Haluan vankan parisuhteen sellaisen ihmisen kanssa jonka kanssa uskon olevani onnellinen lopun elämää.
Ajattelen että minulla on vielä muutama vuosi aikaa, mutta takarajana pidän 38 vuoden ikää. Tärkeämpää on se oikea mies. Lapsi ei ole ainakaan tällä hetkellä minulle niin tärkeältä tuntuva asia.
Ei ole miestä eikä työtä joten vauva ei olisi kovin järkevä hankinta. Takaraja on tietty se ikä jolloin vielä niitä voi saada. Toistaiseksi en halua.