Tuli surullinen olo Tuksun häät-ohjelman lopusta
olisivat voineet jättää näyttämättä. Ja muutenkin, Johanna ansaitsisi hitusen onnea, toivottavasti löytää sitä vielä!
Kommentit (75)
bloginsa perusteella vaatisi kyllä mielenterveyden ammattilaista ja ehkä vieroitushoitoa.
tuksu vaan hakee sitä vääristä paikoista ja väärin keinoin. Reppana.Mun käy sitä Artoa sääliksi, kun on mennyt ihastumaan ihmiseen, jolla ei taida olla kykyä rakastaa, kuin itseään:(
siihenhän se tottui matkustusvuosinaan. Se juna meni jo, oli pakko keksiä jotain muuta
"Myönnän, että kävin Johannaan käsiksi. Haluan avioeron heti!" Arto huusi
eikä mitään loppuunvietyä koulutusta sen jälkeen, ellei jotain meikkikursseja lasketa
oikeesti?
mä olen yhtä yllättynyt heidän erosta kuin olen tästä martiinan ja eskon yhteepaluusta.
lööppijulkkikset on nimensä mukaisia.
miten on niin ja niin paljon älliä. joku tarkisti sen paperit ja siellä oli e:tä. Alkoi selittely että ne LÄHTI L:nä mutta arvosanat oli lopulta e:tä. Niin noloa.
ei kerro mistään, jos elämänhallinta on tuollaista, kuin tuksulla on. Vaikuttaa täysin narsistilta, jolla riippuvaisuus ainakin alkoholiin, ties mihin mielialalääkkeisiin myös.
Surullinen olo tuli siitä, että selvästi vähä-älyisten ja päihdeongelmaisten toilailulla tehdään häpeämätöntä bisnestä. Aikanaan opetettiin, ettei vammaisia saa tuijottaa. Tuntui juuri siltä, kun heitä katseli.
Seiska ei kelpaa edes sikalaan kuivikkeeksi!
Kuinka se Arto jaksoi Johannaa niin kauheesti riepotella siellä huoneessa kun ei jaksanut sitä ees kynnyksen yli nostaa? :D
Kuinka se Arto jaksoi Johannaa niin kauheesti riepotella siellä huoneessa kun ei jaksanut sitä ees kynnyksen yli nostaa? :D
olivat katkenneet jo juhliessa. Ja, mitä h-ttiä Arto syö koiran ruokia, kun ei ole rahaa ostaa ruokaa? Eikös se ollut sähkömiehenä, vai loppuiko se työ jo?
tosissanneko pidätte fiksuna ja symppiksenä ihmistä, joka on väkivaltainen valehtelija ja rattijuoppo? Sillä tavalla, av-mammat!
tosissanneko pidätte fiksuna ja symppiksenä ihmistä, joka on väkivaltainen valehtelija ja rattijuoppo? Sillä tavalla, av-mammat!
fiksuus on kaukana tuon toilailuista.
Eikös se ollut sähkömiehenä, vai loppuiko se työ jo?
Jossain vaiheessahan väitettiin että se sai paikan ravintolatoimen johtajana. Äärimmäisen uskottavaa
oli hääpäivän aamuna herätessään ainakin vielä ihan kännissä ja huulikin oli yön aikana haljennut.
Surullinen pari mun mielestä. Artolle ei viina sovi lainkaan ja Johanna ei ymmärrä omaa parastaan ollenkaan, viinan vietävissä taitaa olla sekin.
Olikohan noihin häihin muuten kukaan ulkopuolinen ostanut ensimmäistäkään lippua?
Mutta silti ohjelma loppu oli jotenkin ruma. Jäi paska maku suuhun. Olisi alunperinkin pitänyt tehdä ohjelma jotenkin toisin jos aikoi sitten loppuun laittaa tuollaista materiaalia.