Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ostanut hormonikierukkaa lähiaikoina? Mitä maksoi?

Vierailija
03.03.2011 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että uskotko sinä asiaa on yksi hailee minulle. Se määrättiin minulle hoidoksi ja sain sen ilmaiseksi :) Ja Mirena kierukka on.

Vierailija
2/13 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Ei se ole kallis jos laskee että menisi vaikka 40 e 3 kk pillereihin. Eli kuukauden pillerit olisi noin 13 e ja siitä voi sitten laskea mitä se tekee jos syö vaikka sen 5 v. jota Mirenaa voi käyttää jos en väärin laske niin jotain 780 e menisi pillereihin 5 v aikana, eli kyllä siinä voittaa.. tuntuu vain kertamaksuna pahalta.

Itse tosiaan sain sen ilmaiseksi, mutta olisin kyllä voinut ostaakkin.. Minulle ei pillerit sovi ja vaikka lapsia onkin suunnitelmissa tehdä ehkä noin 3 v. kuluttua otin sen silti. On niin paljon ollut pillereiden kanssa ongelmia ja kondomi ei sovi meidän suheessa ehkäisyksi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan 0€ oli hinta minulle se, että uskotko sinä asiaa on yksi hailee minulle. Se määrättiin minulle hoidoksi ja sain sen ilmaiseksi :) Ja Mirena kierukka on.

Sinä sait sen siis ilmaiseksi, et siis ostanut. Kysyin sen hintaa, JOS olet ostanut. Anna olla nyt jo.

Vierailija
4/13 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÄLLÄLLÄÄ.

Oletko puutteessa vai miksi noin kireä asenne?

Vierailija
5/13 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa ostin LÄLLÄLLÄÄ.

Oletko puutteessa vai miksi noin kireä asenne?

Kerrotko miten voi OSTAA, jos ei maksa mitään?

Vierailija
6/13 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että uskotko sinä asiaa on yksi hailee minulle. Se määrättiin minulle hoidoksi ja sain sen ilmaiseksi :) Ja Mirena kierukka on.

Vierailija
7/13 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja maksoin Mirena kierukasta vajaat 200 euroa viime syksynä. En mä nyt tiedä onko se kallis, toimii kuitenkin 5 vuotta. Jos laskee 5 vuoden kortsut tai pillerit, niin ei nekään ilmaisia ole...

Vierailija
8/13 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan meidän asuinkunta, ei. Joten hintaa tuli 160 euron pintaan.

Vierailija
9/13 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry!

Vierailija
10/13 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinkiläisenä sain Mirena-kierukan ilmaiseksi. Osallistuin kyllä vielä KIEKU-tutkimukseen (ei olisi ollut pakollinen), mutta tuleepahan siinä käytyä sitten tarkastuksissa useammin miten ehkä muuten.. :)

Vierailija
11/13 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain luin, että jotain 100 e pintaan se maksaa.. en mene varmuudella sanomaan!

Vierailija
12/13 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan pirun kallista :(

Vierailija
13/13 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päädyin kuitenkin muuhun ehkäisyyn, koska haluamme toisen lapsen parin-kolemen vuoden sisään.