Oletko ostanut hormonikierukkaa lähiaikoina? Mitä maksoi?
Kommentit (13)
Samaa mieltä. Ei se ole kallis jos laskee että menisi vaikka 40 e 3 kk pillereihin. Eli kuukauden pillerit olisi noin 13 e ja siitä voi sitten laskea mitä se tekee jos syö vaikka sen 5 v. jota Mirenaa voi käyttää jos en väärin laske niin jotain 780 e menisi pillereihin 5 v aikana, eli kyllä siinä voittaa.. tuntuu vain kertamaksuna pahalta.
Itse tosiaan sain sen ilmaiseksi, mutta olisin kyllä voinut ostaakkin.. Minulle ei pillerit sovi ja vaikka lapsia onkin suunnitelmissa tehdä ehkä noin 3 v. kuluttua otin sen silti. On niin paljon ollut pillereiden kanssa ongelmia ja kondomi ei sovi meidän suheessa ehkäisyksi..
Tasan 0€ oli hinta minulle se, että uskotko sinä asiaa on yksi hailee minulle. Se määrättiin minulle hoidoksi ja sain sen ilmaiseksi :) Ja Mirena kierukka on.
Sinä sait sen siis ilmaiseksi, et siis ostanut. Kysyin sen hintaa, JOS olet ostanut. Anna olla nyt jo.
Itse asiassa ostin LÄLLÄLLÄÄ.
Oletko puutteessa vai miksi noin kireä asenne?
Kerrotko miten voi OSTAA, jos ei maksa mitään?
se, että uskotko sinä asiaa on yksi hailee minulle. Se määrättiin minulle hoidoksi ja sain sen ilmaiseksi :) Ja Mirena kierukka on.
ja maksoin Mirena kierukasta vajaat 200 euroa viime syksynä. En mä nyt tiedä onko se kallis, toimii kuitenkin 5 vuotta. Jos laskee 5 vuoden kortsut tai pillerit, niin ei nekään ilmaisia ole...
Helsinkiläisenä sain Mirena-kierukan ilmaiseksi. Osallistuin kyllä vielä KIEKU-tutkimukseen (ei olisi ollut pakollinen), mutta tuleepahan siinä käytyä sitten tarkastuksissa useammin miten ehkä muuten.. :)
jostain luin, että jotain 100 e pintaan se maksaa.. en mene varmuudella sanomaan!
päädyin kuitenkin muuhun ehkäisyyn, koska haluamme toisen lapsen parin-kolemen vuoden sisään.