Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korvat naksuu kun nielee

Vierailija
03.03.2011 |

Onko niissä nyt sitten tulehdus?? (vähän ollut kurkkukipua, muttei kunnon flunssaa)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla vain vähän turvotusta kurkkukivun takia ja ilmaa jumissa korvassa. Mulla rutisee korvat aina kun on nuha tulossa.

Vierailija
2/15 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauti ei iskenyt, mutta korvat jäivät naksuvaisiksi. Mitään apuja tuohon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nielastessa.

Vierailija
4/15 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla naksuu toinen korva onko se vakavaa?

Vierailija
5/15 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, mulla on korvat naksunut viimeiset kaksi vuotta ja oon usein lääkärillä käynyt. Ekalla kerralla lääkäri selitti, että asia saattaa johtua limakalvojen turvotuksesta ja antoi jonkun nenäsumutteen. Se ei auttanut minua yhtään, ja ajattelin, että se menisi varmaan pian ohi. Ei kuitenkaan mennyt ja menin uudestaan. Sain anotuksi ajan korvalääkärille. Siellä sitten testasi kuulon ja katsoi korvat, mutta huomasi vain pientä turvotusta. Hän sitten sanoi haluavansa röntgenkuvan minun poskionteloista. Käytiin se sitten ottamassa ja korvalääkäri sanoi, että ne ovat täynnä limaa. Hän antoi minulle taas kerran sellaisen nenäsumutteen, mutta onneksi myös antibioottikuurin ja jonkun lääkkeen jota en nyt muista. Asiaan erikoistuneena korvalääkärinä vielä neuvoi minua ottamaan nenästä kiinni sekä laittamaan suun kiinni ja sitten puhaltamaan nenän kautta. Vaikea selittää, mutta silleen että se niinku menee niihin korviin. Käytin kuukauden kyseisiä lääkkeitä ja sumutetta, mutta ei auttanut. Tein myös sitä nenä puhallus juttua, mutta siitä minulla meni vain korvat lukkoon. Nykyäänkin sama vaiva minulla, mutta siihen olen tottunut.

MENKÄÄ IHMISET LÄÄKÄRIIN. Vaikka ei minulla auttanut niin saattaa teillä auttaa ja niitä antibiootteja ei saa ilman reseptiä. Sitä nenäsumutetta saattaa saada, joten voitte kokeilla jos ette tahdo sinne lääkäriin vielä mennä. Sen sumutteen nimi on NASONEX

Vierailija
6/15 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla naksuu myös, mutta en ole ajatellut sen olevan mitään vakavaa. Korvat on tarkistettu, eikä niistä ole löytynyt kuin runsaasti vaikkua, mikä sitten huuhdeltiin pois.

Vierailija
7/15 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuhygienia kuntoon. Jos jättää hampaat pesemättä yhdeksikin yöksi niin vaikuttaa korviin ja nenään. Voi olla, että se lähtee jostain hammastulehduksesta kurkkuun ja sieltä etenemään.

Vierailija
8/15 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä puhkes tärykalvo lapsena ja siitä lähtien on naksunu. Oon jo tottunu

Vierailija
9/15 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla naksuu enemmän tai vähemmän jatkuvasti. Sitten puhallan nenään tai yritän saada nielaisemalla korvat poksahtamaan auki. On allergioita ja astmaa, korvissa ei itsessään mitään vikaa. Syön kyllä jatkuvasti allergialääkkeitä ja käytän nenäsumutteita, mutta valitettavasti joka ikinen flunssa varsinkin saa korvat tukkoon ja tinnittämään.

Vierailija
10/15 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itellä puhkes tärykalvo lapsena ja siitä lähtien on naksunu. Oon jo tottunu

Mulla on mielestäni ehjät tärykalvot ja aina naksunut korvat nielaistessa. En neuvoisi ketään nyt lääkäriin sen takia menemään :D

Vierailija
11/15 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni naksunut useita vuosia, enkä ole koskaan ajatellut sen olevan mitään vakavaa. Kuuloni on täysin normaali ja ei se naksuminen minua häiritse

Vierailija
12/15 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö mies korvalehdistäsi kiinni?

Vierailija
13/15 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta leikattiin ihosyöpä läheltä korvaa nelisen vuotta sitte jonka jälkeen korva on raslannut aina nielastaessa, olen näyttänyt tohtorille, ei vikaa korvien välissä kai johtuu leikkauksesta korvan läheltä.

Vierailija
14/15 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tuntuu hassulta,mutta niin kuitenkin asia on,Join yhtenä kesänä paljon olutta siis tuoppeja meni kohtuullisen monta per päivässä. Yhtenä päivänä alkoi korvaa särkemään ja meni niinkuin tukkoon .Kävin lääkärissä ja lääkäri kysyi olenko uimassa käynyt..En ollut,sitten kysyi oletko olutta paljon juonut?Sanoin kyllä.Se korvan tukkoisuus ja naksuminen johtunee liian paljosta juomisesta. 

Vierailija
15/15 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla nielemisen yhteydessä korvat rutisee kun tyhjää nielaisen ei kipua joskus tuntuu enempi oikea korva olevan tukkoinen237

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi