Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkkeet ja hiilarit

Vierailija
03.03.2011 |

Hei osaaks joku neuvoo onks psyykelääkkeissä ja muissakin lääkkeissä ja vitamiineissa hiilareit kun mä en haluis lihoo just ennen pikinikautta. Voisko niis olla sokerii, ainaki mun deevitskut maistuu makeille, oon joskus napostellut niitä karkkihimoon ku en oo jaksanu lähtee kiskalle.

Pliis auttakaa joku, pitäis ottaa aamulääkkeet mut en uskalla ennenku on varma tieto.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuoteselosteen?

Vierailija
2/3 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin napsin niitä koska olen lopettanut karkin syömisen kokonaan jo vuodesta 2011. Mä en tiedä kuin paljon niissä on hiilihytraattia mutta kakki sisällys luettelon aineet jotka loppuu -oli tai -ol, niin se tarkottaa että se on sokeri. Sokerissa on hiilareita.

Mä en tiedä niistä psyykelääkkeistä, koska mun psyykelääkkeet tuodaan sellaisessa annos kupissa.

Paljonko sä käytät hiilihytraateja päivässä? Paljonko dvitamiinia? Mä saatan syädä karkkipäivänä melkein 30 tabletia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ASIALLISESTA vastauxesta!!! Tänään oon syöny koko d-vitskupurkin loppuun, lisä tilaus on onnex jo tehty amerikkaan. Siis onks oikeesti kaikki olipäätteiset sokruja? Siiis WHAAAAAAAAAT??? C vitsku purkissa lukee ksylitoli!! APua! Mä luulin et siin on vaan jotain purkka aineita.

Mäki lopetin tänää karkin syömisen ja nyt oon pissaillu tunnin välein liuskoille et joko oisin psykoosissa mut en oo ollu vielä. Ihan sata varmana johtuu niistä pillereistä. Mä käytän ehkä jotain 2-30 d-vitskua päivässä yleensä.

Hei apua toi varmennus ei päästä mua läpi enkä löydä tasku laskinta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän