Mirena-hormonikierukan poistattaneet!
Kuinka pian teillä tulivat kuukautiset kierukan poiston jälkeen?
Mulla kierukka hävitti varsinaiset kuukautisvuodot mutta säntillisesti 28 päivän välein tuli pientä tuhrua. Poistatin sen tammikuun puolivälissä eikä menkkoja näy...
Kondomilla on menty, kun ei ihan vielä raskauskaan toiveissa... mutta olisko voinut käydä vanhanaikaisesti...!!?
Kommentit (6)
milloin tuli kuukautiset kierukan poiston jälkeen. Sinulla siis ilmeisesti aika ajallaan, kuukauden päästä poistosta?
ap
kierukka poistettiin kierron keskivaiheilla ja ihan normisti tuli seuraava niukka vuoto (kuten ne oli aina kierukan aikanakin) ja ihan normipäivinä tuli seuraava iso vutokin. Eli päivät pysyi samoina. Sinuna testaisin varmuudeksi!! Voi olla kyse toki hormoneista ja muusta, mutta pois mielen päältä :)
alkoi heti normaalisti.
Kannattanee tehdä testi...
Kiitos... apua! Piti tässä yksi väitöskirja vääntää ennen toisen lapsen yritystä...
ap
Toinen vuoto oli tosi runsas ja ihan normi kierron mukaan. Kolmannesta kierrosta tärppäsi kuopus (sekä kaksonen, joka meni kesken heti alussa) Itse olen miettinyt mikä oli kierukan osuus kaksosuudssa, sitä on kyllä suvussakin..