Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mielstänne väärin tehty, jos menen miehen kännykkäliittymän sivuille katsomaan puheluerittelyjä

Vierailija
02.03.2011 |

ja laskuja? Epäilen siis, että miehellä voisi olla toinen nainen ja kännykkää en pääse tutkimaan salaa. Mies kyllä huomaa, että olen käynyt, jos sattuu katsomaan edellisen käynnin ajan, kun menee sinne seuraavaksi. Siis lähinnä ajattelin, että jos epäilenkin turhaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti tekisin itsekin niin tilanteessasi. Olettaisin, että saisin tekoni anteeksi, jos mies ilmenisi syyttömäksi.

Suoraan kysymistä ehdottaa varmasti taas moni, mutta tiedän itse pettäneenä, että viimeiseen asti kaikki kiistetään.

Joo, olen paha ihminen, pettänyt miestäni ja jäänyt kiinni. Mutta elämässä voi tehdä vielä paljon pahempaakin. Olen katunut, pyytänyt ja saanut anteeksi. Jos tutkit tiedot, mieti mitä teet jos petos paljastuu. Ansaitseeko miehesi tilaisuuden katua ja parantaa elämänsä.

Vierailija
2/6 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos onkin syytön niin sinä olet tarinan kelmi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti tekisin itsekin niin tilanteessasi. Olettaisin, että saisin tekoni anteeksi, jos mies ilmenisi syyttömäksi.

Suoraan kysymistä ehdottaa varmasti taas moni, mutta tiedän itse pettäneenä, että viimeiseen asti kaikki kiistetään.

Joo, olen paha ihminen, pettänyt miestäni ja jäänyt kiinni. Mutta elämässä voi tehdä vielä paljon pahempaakin. Olen katunut, pyytänyt ja saanut anteeksi. Jos tutkit tiedot, mieti mitä teet jos petos paljastuu. Ansaitseeko miehesi tilaisuuden katua ja parantaa elämänsä.

Näin se menee

Vierailija
4/6 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennä katsomaan vai en. Joutuisin menemään miehen koneelle, enkä ole aivan varma pääsenkö edes sivuille. En taida kuitenkaan uskaltaa. Lasketaankohan tällainen urkkiminen muuten rikokseksi? Tietääkö joku?

Vierailija
5/6 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskutietojen kattomiseen tarvita joku salasana?Jos miehes on antanut sulle pääsyn niin ei mun mielestä oo väärin kattoo mut selviääkö pettäminen tolla tavalla? Voit ymmärtää mitä vain väärin.Oisko kauheeta jos kysyisit onko sillä toinen,sit jos kieltää heitä vitsinä et saatko kattoo tietoja vaikket aikoiskaan kattoa.Kyllä sä näät sen elekielestäkin jo onko sillä salattavaa.

Vierailija
6/6 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sillä on yleensä tapana laittaa ne, niin että ovat tallennettuna sinne sivuille.

Mies on vaan ollut niin kylmä jotenkin mua kohtaan viime aikoina. Hermostuu, kun yritän lähestyä. Taidan vaan yrittää lähestyä tänäänkin. kun kotiutuu iltavuorosta. Jos torjuu/hermostuu kysyn, että mikä vikana.