*nolo* Pakko alkaa käyttämään äitiyshousuja...
Kun laitan normaalit farkut jalkaan, niin tulee jotenkin huono olo.
Heti kun otan ne pois, niin olo paranee.
Miksi ihmeessä noin?
t: rv11
Kommentit (10)
ja siitä huono olo... mulla on kahdessa vikassa raskaudessa jääneet farkut tms kaappiin rv 6 jälkeen..
riippuu lantion mallista koska vatsa tuntuu
ihan alusta asti iltaa kohti ja kun housut kiristi, niin huono olohan siitä tuli. lökölegginsejä, haalareita tai mammapökiä vaan jalkaan, ei ne futispalloamahaa tarvitse ;)
Mulla on eteenpäin kallistunut kohtu ja vatsan turvotusta, nyt on 15. raskausviikko ja olen ehkä 5-6 viikkoa pitänyt äitiyshousuja.
Tässä ihmiset ovat kovin erilaisia. Eri asennossa olevalla kohdulla voi käydä niin, että maha alkaa näkyä/tuntua vasta raskauden puolenvälin jälkeen.
Ekassa lainasin kokoa isommat farkut, tokassa laitoin vanhat mammafarkut varmaan jo viikolla 9. Eivät ilman vyötä kunnolla pysyneet vielä ylhäällä, mutta normifarkut painoivat ja aiheuttivat välittömästi pahaa oloa. Kaverit huomasi, että mulla oli äitiysfarkut jalassa, mutta eivät keksineet miksi ihmeessä vieläkin, vaikka synnytyksestä jo yli vuosi... Eivät tulleet ajatelleeksi, että olisin raskaana;)
Mulla sekä eteenpäin kallistunut kohtu että istukka ihan edessä ja alhaalla: vähänkin korkeammat housut ja jopa pikkuhousut painoivat melko lailla alkuraskaudesta asti.
Käytin sitten omia, ihan matalia farkkuja ja aika pian äitiyshousuja.
Toinen raskaus, sekin pahentaa tilannetta.
taisin laittaa äippäbyysat jo aikaisemminkin, mutta vain siitä syystä, että olin
"niin raskaana" ;-) ja ihailin mukavatsakumpuani niissä.
Nyt niiden housujen uutuudenviehätys on jo kärsinyt inflaation ja tuntuu nololta käyttää näin aikaisin.
t: kolmatta odottava ap
Mä sain kiloja 9 ekan kahdentoista viikon aikana. Sitten ei enää tullutkaan kilon kiloa, kun turvotus laski. Eli voit olla turvoksissa ja silloin tarvitaan äitiyshousuja.
Mä sain kiloja 9 ekan kahdentoista viikon aikana. Sitten ei enää tullutkaan kilon kiloa, kun turvotus laski. Eli voit olla turvoksissa ja silloin tarvitaan äitiyshousuja.
ällötyksien takia n. 2kg.
t: ap
Oletko kokeillut erimallisia housuja?
Ja hei, tiiän myös isokokosia ihmisiä, jotke ei siis todellakaan ole raskaana ja käyttävät äitiyshousuja, kun on mukavammat :) Että ihan rohkeesti vaan niitä äitiyshousuja ostamaan!