Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uimahallissa nähtyä!

Vierailija
02.03.2011 |

99% naisista pitää alapään karvoja pitkinä! Kun he tulevat suihkusta, alapäässä roikkuu tuuhea tuppo! En nähnyt yhtään posliinia enkä lyhyeksi leikattua tuheroa! Oli vain tuota pitkää hiusmallia.

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...siellä oli yksi ohjaaja joka kasvatti puskaa.

Se on jäänyt mieleeni vaikka siitä on yli 20-vuotta.

Ne karvat tursusivat uimapuvun välistä ja lilluivat vesirajassa.

Vierailija
22/82 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silloin pysyn kaukana uimahallista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketään voi kiinnostaa toisten alapäät noin kovasti?? :O

Tulee jo vähän pervokuva tuollaisesta alapään kyttäämisestä. Kun menen uimaan, peseydyn ja pulahdan altaaseen, uin, käyn suihkussa ja saunassa ja vielä kerran suihkussa pesemässä hiet ym pois ja ainoa mikä mua siellä kiinnostaa on se oliko MULLA kiva uimahallireissu, ei se millaisena kanssasisaret alapäänsä pitävät.

Vierailija
24/82 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posliineja bongattu 0 kpl, paikkakunta Espoo.

Vierailija
25/82 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän lihavia vai laihoja?

Vierailija
26/82 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten todellakaan posliineja näy. Saman olen huomannut liikuntakeskuksessa, jossa käyn. Mulla oli kerran posliini niin tunsin itseni ihan pervoksi!

Vierailija
27/82 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2011 klo 17:27"]

Pikkutytöt ja vauvat ovat karvattomia.

[/quote]

Vanhukset ovat myös luonnostaan karvattomia. Häpykarvoitus lakkaa kasvamasta. Aikuisilla naisilla karvattomuuden syynä on usein myös syöpäsairaus. Syöpähoidot johtavat täydelliseen kaljuuntumiseen. Potilaalta lähtee hiukset, häpykarvat, kulmakarvat, ihan kaikki.

Syöpäpotilaiden kaljuja tuheroita eivät muut ihmiset yleensä näe, koska syöpäpotilailla on oikeus käyttää uimapukua myös uimahallin saunassa ja suihkussa. 

Vierailija
28/82 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2011 klo 13:39"]

ylimääräisistä pimpinkarvoista voi askarrellapaskarrella oikein komeat viikset. Kunnon tummat kikkuraviikset tuossa nenän alla tekee etelämaisen säväyksen (halvalla, ilman kallista ja aikavievää matkustamista) suomalaiseen naiseen. Ehdotin tätä vinkkiä ex-poikaystävälleni, ei ottanut tulta alleen, en ole vielä siis itse kokeillut vappu viiksien askartelua ja niiden toimivuutta. Mutta vanhan vitsin mukaan, aina kun viiksivallu ottas munansa käteen, alkais viikset väpättämään :) Huoh, onkohan mulla tylsää....

[/quote]

Tarkoitat varmaankin "pinpinkarvoista". Ääntyy m, mutta kirjoitetaan n, aivan kuin pinperokin.

Vierailija
29/82 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa tuo kyttäys. Olen reilusti ylipainoinen ja vastikään aloittanut uimaharrastuksen. Painoa pitäisi saada alas ja uinti on siihen todella hyvä keino. Kuivalla maalla lihavan on vaikea saada aikaan samanlaista tehoa ja kulutusta. Olen siis juuri oikeassa paikassa, kun olen uimahallissa. Jatkuvasti saan kuitenkin aikuisten naisten taholta kyttäystä ja tuijottelua osakseni. Pari kertaa on jokin rouva päivitellyt nykyihmisten lihavuutta ystävilleen, kun olen seisonut viereisessä suihkussa. Oikeasti jää kyllä kohta uinnit väliin, kun lihava ei sais olla, mutta ei myöskään asialle mitään tehdä. :( Koittakaa av-mammat ja muutkin nyt päättää, että saako vain kiinteät urheilijat harrastaa liikuntaa.

Vierailija
30/82 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pannut merkille, että meidän uimahallissa käy todella paljon lihavia ihmisiä. Olen itsekin aika pulska, mutta siellä on ihan tosi lihavia ihmidiä. Hoikat tai normaalit ovat selkeästi vähemmistössä.

Karvoihin en ole kiinnittänyt huomiota, paitsi kerran, kun vanhemmalla rouvalla oli käänteinen kiitorata, eli viivan seutu oli paljas ja muuten mustien karvojen ympäröimä. Sitä ei voinut olla huomaamatta. Ajattelin sen kuitenkin johtuvan leikkauksesta tms.

Vierailija
31/82 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on vaaleat karvat, ja ne on niin hentoja ja harvoja, että näytän kauempaa posliinilta. Pahoittelut kaikille poslaripoliiseille :(

Vierailija
32/82 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2011 klo 19:51"]

jolla oli häpykummulta ajeltu posliini mutta haarovälissä oli pitkät karvat :D

[/quote]

Kasari on muotia! Takatukka! :-D

Vierailija
33/82 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2011 klo 17:31"]

ketään voi kiinnostaa toisten alapäät noin kovasti?? :O

[/quote

Ihan ystävyydellä tähän väliin sanoisin, että olisi tosi kiva jos lapsille opetettaisiin, että tuijottaminen on epäkohteliasta. Minulla jalassa vanha palovamma. Joka ikinen kerta kun käyn uimassa, jotkut kersat tulee tuijottamaan. Ei ole lasten vika. Vanhemmat voisivat opastaa lapsiaan käytöstavoissa. Minullakin vain aika pieni ja mitätön jälki jalassa, silti sitä kytätään suu auki. Ja kun nyt avauduin: aika monet äiditkin tekee sitä.

Ihan oikeasti, en itse moiseen edes kiinnitä huomiota. On ihan tarpeeksi huomioitavaa muksuissakin etteivät touhua mitään ylimääräistä.

Vierailija
34/82 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2011 klo 15:50"]

muitten paikkoja ja vielä huonommin ovat asiat, jos muuttaa itseään tiettyyn kuosiin ajamalla karvat ja ottamalla silikonit, kuten täällä markkinoidaan.

[/quote]

Olet niin oikeassa!

Vierailija
35/82 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään lainasin väärin ed. tekstiä. Minä, palovamma- jalkainen jatkan vielä, ajelen alapääkarvat kerran viikossa. Näköjään se kiinnostaa ihan kympillä. Hohhoijaa.. Antakaa nyt ihmisten edes uimassa käydä ilman kyttäystä.

Vierailija
36/82 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinne uimahalliin mennäkään uimaan? Olenko ymmärtänyt väärin?

Vierailija
37/82 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

xD

Vierailija
38/82 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

xD

Vierailija
39/82 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppists

Vierailija
40/82 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen niin huono näköinen etten näe toisten karvoja tai karvattomuutta ellei nyt ihan majavan häntä roiku jalkovälissä. Saatan vaikuttaa siltä pervolta siellä uimahallissa koska joudun tihrustamaan ihan käytännön asioita siellä, ei ole tarkoitukseni teidän pimppejä katsoa. Mua ei onneksi hävetä uimahallissa kun itse en näe oikein mitään, niin jotenkin ajattelen ettei muutkaan näe mua :) No mut kieltämättä kerran tuli aika "alaston" olo kun suihkutiloissa mun viereen tuli nainen joka katsoi mut päästä varpaisiin ja näin hänen ilmeestään sellaisen "hyväksyvän katseen". Kiusallinen olo kun niin lähelle tuli. Mutta mä oon jostain suomi24 palstoilta ymmärtänyt että homot ja lesbot pyöris aika paljon uimahalleissa ihan kyttäämässä.