Mielipiteesi maksalaatikosta?
Kotitekoisesta tai eineksestä?
Suurta herkkua?
Koiranruokaa?
Ei kelpaa edes koiralle?
Kommentit (12)
herkkua lapsena, ja ihan kaupan versio oli hyvää.
En ole syönyt pian 20 vuoteen.
eikä koirakaan aina jaksa siitä innostua.
Maksalaatikosta tulee taivaallisen hyvää kun sen lämmittää paistamalla pienessä määrässä voita/margariinia/oljyä paistinpannulla. Paistamisesta tullut rapeus lisää makunautintoa. Ja päälle pikkuisen puolukkahilloa, aaahhhh...
Koulun maksalaatikko yököttää (pelkkä muisto siitä) enkä pysty omatekoisiakaan syömään.
valmis laatikot on koiran ruokaa :D Sama koske emyös valmis makaronilaatikkoa.
on todella hyvää! mitään muuta merkkiä en suostu syömään, enkä omatekoista, mutta Saarioisten maksis on suurta herkkua puolukkahillon kanssa :)
Saarioisten laatikko on hyvää, kotitekoinen ihanaa. Muunlaisia en syö ja itse en tee.
Mä paistan ensin makkaraa paistinpannulla ja sen jälkeen lisään siihen maksista. Ai mitä herkkua. Toki tavallinen, rusinaton, Saarioisten maksis löytyy myös joulupöydästä.
en ikipäivänä suuhuni pistäisi, enkä myöskään syötä lapsilleni. Itse asiassa emme syö kyllä mitään muitakaan maksaruokia. hyh!
rusinaton maksalaatikko +puolukat/karpalot kylminä pakastimesta siihen päälle, ihan parasta!
kuuluu meillä perheen lemppari einesruokiin. Muita en edes maista kuin tuo Saarioisen. Jopa lapsuuden kodissani maksalaatikko oli aina Saarioisen ei itsetehtyä.
maksalaatikosta ja kyllä meillä lapsetki sitä syö..