Onko täällä ketään
joka olisi tehnyt raskauden keskeytyksen? En kaipaa nyt moralisointia vaan asiallista keskustelua ja tukea.
Kommentit (8)
muutama ystäväni on. En kritisoinu ketään niistä, enkä kritisoi suakaa. Jokaisella on oma elämän vaihe ja jokainen itte päättä mikä on itselles parhaaksi. Paljon voimia sulle! hali
Mä oon ihan sekasin. Ikää 36v kaksi lasta, toinen pian kolmen ja toinen 6kk. Parisuhde oli kaatua kakkosen jälkeen. Keskusteltiin paljon ja molemmat halusi jatkaa ja panostettiin todella yhteiseen aikaan. Nyt tein raskaustestin ja oon siis raskaana. Mies ei painosta mua mihinkään, vaikka teidän ettei halua lisää lapsia. Mä pelkään ettei meidän suhde kestäisi tätä uutta enkä halua rikkoa näiden lasten perhettä. Itekään en todellakaan ole valmis vauvaan. Esikoisella on unihäiriö eikä meillä nuku kukaan kunnolla. Kakkonen on helppo, mutta korvatulehduskierteessä.
Mä oon paska ja haluun töihin. Olisin menossa syksyllä töihin ja kurkkua kuristaa kun ajattelenkin että mun pitäisi olla kotona vielä yli vuosi kolmen alle 4v lapsen kanssa.
Pahimmaks tän asian tekee se, että mulle on tehty yks keskeytys nuorena, ja se on aina mun mielessä.
Voisiko joku jakaa mun tuskaa?!?
vaikka olenkin teettänyt abortin, sillä päätökseni oli varma, enkä ole sitä katunut.
Sun tarvitsee nyt jutella miehesi kanssa asia kunnolla läpi ja sitten teette päätöksen, sinä loppukädessä kuiten!
Tsemppiä!
teen sen vääristä syistä. Mä yritän ajatella niin, että teen sen perheeni vuoksi. Silti ahdistaa niin paljon etten nuku enkä syö enkä saa itkua loppumaan.
kestivät sen tuskan. ei se menee nopeasti ohi, aika paranta haavat. Jotku eivät pysty pitkään puhua tästä asiasta, jotkut ovat heti jakamassa sitä muiden kanssa. Sulla on jo yksi keskeytys, sä tiedät millaista se on. Mut se voi olla tän kerran erilainen. Koita jaksata AP ! Juttelle miehesi kanssa, tai menköön yhessä neuvolaan.
tulisi lasta katumaan ja varmasti sitä rakastaisin kuten muitakin lapsiani. Pelkään vaan että oikeesti en jaksa. Haluun olla hyvä äiti ja läsnä mun lapsille. Haluan antaa heille aikaa. Pystynkö siihen jos tähän tulee vielä vauva? Voinko masentua abortin jälkeen?
että mun 3v tulee välillä mua halaamaan ja kysyy että ootko äiti vielä kipee? Sekin siis huomaa tän mun olon.
Oletko tekemässä vai jo tehnyt?