Kuinka avoimesti keskustelet seksistä
kavereidesi (ei puolisosi) kanssa. Jos keskustelet, niin mitkä ovat yleisimmät puheenaiheet?
Kommentit (9)
Naisethan tunnetusti kertoo ystävälleen KAIKEN. Miehen kanssa jutut koskee yleensä seksin määrää, mutta monesti myös suunnitellaan missä ja miten.
ole koskaan puhunut kavereideni kanssa seksistä! En tosiaankaan kerro YHTÄÄN MITÄÄN.
Joidenkin kanssa erittäin avoimesti ja useinkin, joidenkin kanssa en lainkaan. Yleisin puheenaihe on miehen haluttomuus, sitten ehkä seksin määrä muuten ja ehkäisy.
ystäväni kanssa keskustelen seksiasioistamme, luottoystäväni joka nyt muutenkin tietää minusta "kaiken" (ei toki parisuhteesta, miehen asioista tms.). En hänellekään kaikkea retostele enkä mitenkään yksityiskohtaisesti, mutta on kuitenkin ainoa, kenelle yhtään mitään.
Netissä saatan sitten revitellä hyvinkin avoimesti... =)
Eipä kovin usein tule puhuttua seksielämästä kenenkään muun kuin oman miehen kanssa. Jotain ympäripyöreitä toki voin puhua, mutta ei mitään yksityiskohtaista. Saman verran jaan seksielämästäni työkavereille kuin ystävillekin. Netissä, anonyyminä, toki sitten paljon enemmän ja tarkemmin.
kanssa seksistä melkoisen avoimesti.
Työkavereitten kanssa myös. Ehkä meidän alalla seksistä puhuminen on suht luontevaa, kun ihmisiä hoidetaan.
Lähis
ystäväni kanssa keskustelen seksiasioistamme, luottoystäväni joka nyt muutenkin tietää minusta "kaiken" (ei toki parisuhteesta, miehen asioista tms.). En hänellekään kaikkea retostele enkä mitenkään yksityiskohtaisesti, mutta on kuitenkin ainoa, kenelle yhtään mitään.
Netissä saatan sitten revitellä hyvinkin avoimesti... =)
Heips, aivan sama kun edellä kirjoittanut. Sillä erotuksella että vaihdamme seksikokemuksiamme, ystäväni kertoo fantasiansa ja minä omani. Mutta
itse seksielämämme kuuluu ainoastaan minulle ja vaimolleni. Näillä palstoilla kyllä kerromme asiamme kun ollaan täällä anonyymisti. Minä ja vaimoni käydään tällä palstalla,mutta kumpikaan ei tiedä toisistamme mitään. Tiedä häntä vaikka olisin vastanut vaimollenikin jotain.
Naisethan tunnetusti kertoo ystävälleen KAIKEN. Miehen kanssa jutut koskee yleensä seksin määrää, mutta monesti myös suunnitellaan missä ja miten.
Minusta makuuhuonejuttujen puhuminen ulkopuolisille ei ole lojaalia. En sulattaisi sitå, että mies puhuisi minusta kavereilleen esim. saunassa. Seksistä keskustelen arittäin avoimesti kaikkien kanssa, mutta silloin puhun itsestäni. Mielestäni raja menee siinä, että mitä voisi sanoa kumppanin kuullen toisille. Meille keskinäinen luottamus on ykkösasia, mutta se sitten vapauttaa jakamaan aika hurjiakin juttuja keskenämme.
ensimmäisenä tule mieleen ystävien luona kyläillessä kysellä kahvipöytäkeskustelussa että: kuinka usein harrastatte anaaliseksiä? Tai mikä on paras anaali-liukuvoide?
Joillekin tuo taitaa olla ihan normaalia, varmaankin?
N31