Mummoäiti on siis äiti ja isoäiti!
Näin ainakin minä olen ymmärtänyt, minulla on oma nuorin lapsi nyt 11 vuotta ja vanhin lapseni on 27, jolla 7-vuotias tytär.
Minä olen nyt 47- vuotias, joten olin 20 v.kun vanhin lapsi syntyi, 40 vuotiaana tulin mummoksi ja samalla olin 4-vuotiaan äiti.
Kommentit (8)
että jos on mummoäiti, on äiti ja isoäiti samassa paketissa. :)
Terveisin 23v mamma :)
- mummous tulee kaupan päälle aikanaan
Mun mielestä mummoäiti on määritelty täällä niin, että on vanhana lapsen saanut äiti. Ja raja taitaa mennä jossain kolmevitosen kohdalla.
Mun mielestä mummoäiti on määritelty täällä niin, että on vanhana lapsen saanut äiti. Ja raja taitaa mennä jossain kolmevitosen kohdalla.
Äiti on äiti, sai lapsensa minkäikäisenä tahansa.
Äiti on äiti, sai lapsensa minkäikäisenä tahansa.
Olen 37-vuotias ja 9 kk lapsen äiti. Ja täältä olen lukenut olevani mummoäiti :-) On se hienoa.
eikä se, joka saa lapsen vanhemmalla iällä.
saati sitten mummona. 2 lasta oli jo ja molemmat teini-iässä.
Eräs mun samanikäinen kaveri kauhisteli kovaan ääneen että "miten sä voit vielä tehdä TOSSA iässä vauvan, mä en kyllä vois. Mieti minkä ikäinen se on kun se oot 50 vuotta"?
Voi luoja! ei voi muuta sanoa.
sana, joka on niiden äitien keksintöä, jotka saavat lapsen nuorena, tyyliin 18v, ja sitten lapsi toistaa saman, jolloin pidetään normina sitä, että alle nelikymppiset on isoäitejä...