Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saanko olla vittuuntunut?

Vierailija
01.03.2011 |

Siis mieheni tätillä on nyt hirveästi facebookissa mieheni ex:sästä kuvia.. Siis sellaisia missä on mieheni ja hänen ex.. Jotenkin tämä minua niiin laittaa vituttamaan, olen ehkä mustasukkainen.. Odotamme siis esikoistamme ja tämä asia vaivaa minua todella paljon..Ja välillä minusta tuntuu että mieheni suku piti hänen ex:sästään enemmän kuin minusta.. Myöskin mietin että ajatteleekohan mieheni enää ex:säänsä? Olemme olleet yhdessä kohta 2 vuotta.. Onko muilla samanlaisia tapauksia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka se ei sua auta ollenkaan, saattaa jopa pahentaa eloanne. Syyllähän ei ole mitään väliä, jos viduttaa.

Vierailija
2/6 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä ikäisiä olette?

olis kannattanut odottaa vielä muutamia vuosia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on tietävinään tilanteestanne? Voi apua näitä tuomitsijoita. Mutta siis ap:n kysymykseen, jos vituttaa, niin minkäs sille mahtaa. Itse kylläjuttelisin miehen kanssa, ettei tarvii itsekseen murehtia. Ne sukulaiset nyt ei tilanteelle mitään voi, joten jätä omaan arvoonsa.

Vierailija
4/6 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen äidillä oli muutamina ensimmäisinä kertoina hänen luona vieraillessamme poikansa (mieheni) ex:n kuvia seinällä ja kirjahyllyssä. Ihmettelin jossain vaiheessa asiaa miehelleni, joka sanoi mainitsevansa tästä äidilleen. Äiti oli pahoillaan, eikä ollut kiinnittänyt asiaan edes huomiota, kun kuvat olivat olleet niin kauan siellä. Eli ehkäpä sama asia sulla eikä täti ole edes ajatellut asiaa?

Niin ja uskon tosiaan meidän tilanteen olleen vahinko, koska olen kiertoteitse kuullut anoppini arvostavan ja pitävän minusta mieheni ex:ää enemmän.

Vierailija
5/6 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä kiusaa itseäsi asialla ja katso niitä kuvia. Älä käy koko sivuilla! Ilmeisesti tää ihminen pitää paljon miehesi exästä, mutta pääasiahan on, että miehesi rakastaa sinua, ei sitä exää. Älä anna enää ajatustakaan koko jutulle. Se oli silloin, nyt on nyt. Keskity sinä vain nyt raskauteen ja rakkauteenne.

Vierailija
6/6 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus taitaa tehdä minusta tosi vainoharhaisen ja mustasukkaisen! Vaikka minkäs teet, ei kaikkien ex:sistä voi tykätä.. Tänään puhun mieheni kanssa kun hän tulee töistä. Saan ainakin mielenrauhan, ainakin toivon mukaan ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi