Säälittävä anoppi
ei ole koskaan voinut mustasukkaisuutensa vuoksi sietää minua (kuten ei ketään muutakaan mieheni ex-naisystävää). Kun olimme seurustelleet 2-3kk, niin postilaatikkoon ilmestyi käsin kirjoitettu (anopin käsialalla !!) kirjoitettu kirje: Terveisiä XXX:lle (mieheni nimi). T: SALAINEN IHAILIJASI
Kommentit (12)
Voi toista, toi on jo ihan super säälittävää :D
Anopilta löytyy älynväläyksiä joka lähtöön, tämä yksi esimerkki niistä. Ap
vaikka ymmärrän kyllä että sua ärsyttää. Koittakaa ottaa vähän etäisyyttä anoppiin. Mitä mies ajattelee asiasta?
Miehesi vai sinun? Vai asuitteko jos yhdessä 2-3 kk seurusteltuanne?
sisko jäi kiinni kun lähetteli minulle nimettömiä sähköposteja joissa kertoi tämän veljensä "naisseikkailuista". Meni vaan pöllönä kerran laittamaan nimensä siihen alle. :) Ja kyseessä myös mustasukkaisuus. Ei ollut minua ennenkään koskaan hyväksynyt ketään naisehdokkaita.
Tätä asiaa kyllä sen jälkeen vatvottiin ja pitkään, huhhuh. Kielsi pitkään, mutta onneksi lopulta myönsi ja ex-avokinkin oli pakko myöntää etten ole hullu ja kuvitellut vain.
Sen nyt ymmärtää, että kortti tule luetuksi, mutta että kirjeenkin haluat käsiisi.
Mutta eihän tuo sinua enää vaivaa, koska olet miehesi ex-naisystävä (vai miksi muuten kirjoittaisit, että anoppi ei ole voinut sietää sinua eikä ketään muutakaan miehen ex-naisystävää).
oli silloin 23-v. Anopiksi sanoin, koska nykyään olemme naimisissa ja tämä asia vaan tuli mieleen nyt taas. Ap
käsialaa,kuvitteletko nyt että vain anoppisi on yli 50v.
Käsialat voi muuttua jos ihminen vanhenee.Että näin.
Jotkut kiusahenget sitäpaitsi matkivat toisten käsialoja.Älä mene mukaan tähän.Sulla pitää olla ihan oikeasti todiste että anoppisi tekisi eikä vain kuvitella.Periaatteessa kuka tahansa vaikka miehesi ex voi olla takana ja esittää anoppia koska tuntee tämän tavat.
äitinsä käsialaa. Ihan nykyinen vaimo olen ja tuosta on jo vuosia. Asia tuli nyt vaan taas mieleen. Ap
Parhaat tunnekuohut tulee just näistä miehen sukulaisista, pääasiassa siis anopista ja miehen siskosta :D
Tanja??