Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako activiaa tai olo -jogurtteja syödä raskaana ollessa?

Vierailija
01.03.2011 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aivan typeröää tuollaisten tuotteiden syöminen on.

Vierailija
2/14 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan totta, raskausko sut on tyhmentänyt?

*repskops*

Ei tietenkään saa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli miksi ei saisi.

Vierailija
4/14 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläkä ota noita karppaajien hyökkäyksiä tosissasi. Ne sen ihmeellisempiä tai huonompia ole kuin muutkaan jugurtit.

Vierailija
5/14 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pää leviää näihin saako sitätätätuota syödä, kun on raskaana...

Jos olette tosissanne, niin EI SAA, lopettakaa kaikki syöminen, kaikessa on riskinsä. Jos on prova, niin vanha juttu, keksikää parempia.

Vierailija
6/14 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette syö sellaisia jogurtteja mitä ei ole pilattu kaiken maailman lisäaineilla? Itse en tuollaista myrkkyä pumppaisi itseeni, vielä vähemmän syntymättömään lapseen.

Vierailija
7/14 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä tämä nyt nostatti tunteita?? Kysyin asiaa siksi, että kun noita maitotuotteita aina välillä joutuu "pannaan" raskauden ajaksi (tuorejuustot yms.) niin ajattelin vain varmuudeksi kysyä saako noita jogurtteja sitten syödä. Mulla on kovasti vatsan turvotusta ja ummetusta (alkuraskaus), vaikka syön monipuolista ja hyvää ruokaa, kuitujakin saan ruuasta hyvin. Ajattelin sitten, että jos kokeilis noita jogurtteja, auttaisko ne. Ei tarvi hermostua eikä antaa pään levitä tän takia :D

ap

Vierailija
8/14 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiden on osoitettu vähentävän lapsen allergiariskiä. Aspartaamilla makeutettuja en söisi. Sokeri ei ole haitaksi kohtuudella, jos ei ole ongelmia verensokerin kanssa.

Vierailija
9/14 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiden on osoitettu vähentävän lapsen allergiariskiä. Aspartaamilla makeutettuja en söisi. Sokeri ei ole haitaksi kohtuudella, jos ei ole ongelmia verensokerin kanssa.

Kiitos vastauksesta, tästä oli jo apua :)

ap

Vierailija
10/14 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suna ostaisin valmiita propiitteja mm. luontaistuotekaupoista tai vaikka Foreveriltä. Niiden on osoitettu nopeuttavan ruoansulatusta ja edistävän sitä. On niistä apua. Ei ne turhia ole! Mut jos tahtoo välttää niitä turhia kiloja niin sitten en turhaan mättäis mitään sokerijogurttia.

Vierailija
11/14 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana ei saa syödä yhtään mitään!!

Vierailija
12/14 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinkertainen muistisääntö: sitä, mikä on tehty pastöroidusta maidosta, voi syödä.

Vierailija
13/14 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo oli ainoa mikä mulla auttoi raskauden aikaiseen ummetukseen, harmi vaan, että siinä on niin paljon sokeria. Tosin eipä sillä purkillisella päivässä nyt niin väliä ollut.

Ja mä söisin tuhat kertaa mielummin suomalaista Valion testattua jugurttia kuin useimpia luontaistuotekaupan tuotteita. Siis raskausaikana.

Vierailija
14/14 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskausaikana ei saa käyttää luontaistuotteita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan