Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jee, olen kuulemma maailman ärsyttävin äiti

Vierailija
01.03.2011 |

Lapsen kaverin mielestä, kun ei pääse meille odottamaan kun lapseni syö ja tekee läksyt. Ja sitten jos ei siltikään pääse niin ei ole lapseni kaveri enää, näin kuulemma...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mieheni ollaan maailman hirveimmät vanhemmat murkkumme mielestä.

Vierailija
2/7 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutten sentään tiedä mitä kaverinsa ajattelevat..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lähinnä naurattaa. Lapsesi ei tarvitse tuollaista kaveria.

Vierailija
4/7 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon maailman paskin äiti meidän teinin mielestä.

Vierailija
5/7 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykylapset kertoilevat mielipiteitään vieraille aikuisille. Toisaalta hyvähän se on, mutta ihmeen usein heiltä myös lohkeaa sitä loukkaavaakin tekstiä ihan hymyillen päin naamaa.

Omassa lapsuudessa hyvä kun uskalsin hei sanoa kaverien vanhemmille kun luikittiin kaverin huoneeseen. Nykyään nämä lasten kaverit tulevat hengeilemaan siihen viereen ja vaatimaan perusteluja miksi Tintti ei pääse nyt enää ulos, miksi teillä on niin tyhmät kotiintuloajat, miksi teillä ei ole koskaan mitään erilaista kivaa tekemistä.. Olen ollut puolituntemattoman lapsen edessä melkein sanaton kun en enää ole keksinyt minkä hiton takia mun pitää toistuvasti asioita perustella juurta jaksain jollekin naapurin isänmaantoivolle?!?!

Vierailija
6/7 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossain muualla kuin Suomessa, niin kyllä lasten avoimuutta arvostettaisiin, mutta Suomihan on niin lapsivihamielinen maa. Kyllä minä ainakin kannustan meidän Jessica-Jannicaa ja Nico-Naccilaa puhumaan avoimesti asiansa KAIKILLE aikuisille, siitä on hyötyä työelämässäkin, kun ollaan avoimia ja ulospäin suuntautuvia. Sinä taidat olla mutisti, kun et uskalla puhua ja kasvatat omista lapsistasi samanlaisia!

nykylapset kertoilevat mielipiteitään vieraille aikuisille. Toisaalta hyvähän se on, mutta ihmeen usein heiltä myös lohkeaa sitä loukkaavaakin tekstiä ihan hymyillen päin naamaa.

Omassa lapsuudessa hyvä kun uskalsin hei sanoa kaverien vanhemmille kun luikittiin kaverin huoneeseen. Nykyään nämä lasten kaverit tulevat hengeilemaan siihen viereen ja vaatimaan perusteluja miksi Tintti ei pääse nyt enää ulos, miksi teillä on niin tyhmät kotiintuloajat, miksi teillä ei ole koskaan mitään erilaista kivaa tekemistä.. Olen ollut puolituntemattoman lapsen edessä melkein sanaton kun en enää ole keksinyt minkä hiton takia mun pitää toistuvasti asioita perustella juurta jaksain jollekin naapurin isänmaantoivolle?!?!

Vierailija
7/7 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli ihan uusi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan