Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesämammat vastaan Kesäkertut?! Yhdistytäänkö? Uudella nimellä?

23.10.2005 |

Tuota... kyselen ihan rauhan merkeissä, että mikä ero nyt näillä oikein on ja miksi on kaksi ryhmää? Olisi todella kiva jos olisi vain yksi ryhmä kesäkuussa-06 saaville odottajille. Vähän on sekavaa kun kaksi ryhmää, jotka tuntuvat melkein kilpailevan keskenään(?).

Voitaisiinko valita kokonaan uusi nimi kesäodottajille? Laitettaisiinko äänestys pystyyn? Uusi nimi ja uusi alku ja vain yksi kesä-06 ryhmä? Sopisiko se?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjotusvirheitä kauheesti... pitäis kai lukea tarkemmin, mitä kirjoittaa, ennen kuin lähettää viestin, mutta eiköhän asia tullut ymmärretyksi... ;)

Vierailija
22/34 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ehdotin jo aiemmin että yhdistytään mutta se kuka sitä kesämammat kasaa pitää pystyssä (en muista nikkiä just) ei halunnut yhdistyä.

Jatkan mielelläni listaemona edelleen (kukaan muu ei kerran tehtävää huolinut) mutta nimestä en minäkään haluaisi luopua ;)

Jos siis teen lähes kaiken työn pinon päivittämisessä, toivon että saisin siis nimen pitää " työpaikkaetuna" , kiitos puheenvuorostani =)

Eli TERVETULOA kaikki kesämammatkin kerttusiin ja olkaamme siis kaikki yhtä eli kesäkuussa pineokaista saapuvaksi odottavia mammoja =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet]Kun näin suurella joukolla ahdistetaan niin mulle se on kans sit se ja sama, ett yhdistäkää. Ja mun puolesta kuka tahansa saa olla listaemo, itse en sellaiseksi halunnutkaan. Kun parissa muussa ryhmässä jo hääräilen ja toista päivittelen.

Mutta vaikka kertut on ollut olemassa jo kuumepuolella niin onko tosiaan pois suljettu nimen vaihtaminen? Anteeksi vain, mutta minä en näe yhteyttä kertulla ja äitiydellä. Mutta jos äänestys pidetään niin kerttuja kun on niin paljon niin tietäähän sen mikä nimi voittaa.

Nostan tähän oheen linkin mistä Mari jotakin voi ottaa loput kesäkuulaiset samaan listaan.

[color=blue]Miten olisi nimeksi KESYT eli kesällä synnyttävät?

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=5423653&p=4&tmode=1&smode…

Vierailija
24/34 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua siirtää nikkejä ilman jokaisen omakohtaista ilmoittautumista kerttuihin. Eli toki päivitän heidät sinne mutta ensin pitäisi ilmoittautua, näin itse saan varmuuden jokaiselta erikseen että ovat halunneet kerttuihin liittyä etten ns. väkisin ketään sinne siirtele =)

No, mä en edelleenkään ymmärrä miksi se nimi pitäisi vaihtaa?

Listaemoa selkeesti kaipialtiin ja nimikin tuli siinä mukana kaupanpäälle, en siis jaksa ymmärtää miksi hyvää nimeä pitäisi vaihtaa :/

Ja aika moni on mielestäni ollut tyytyväinen nimeen.. mutta jos tästä pitäisi alkaa äänestää, haluisin sen sitte tapahtuvan pian. Musta hassua että aikaa menee ja nimeä pitäisi vatvoa pvätolkulla..

Eli kertokaahan nyt sitte pian loputkin nimiehdotuksen JOS nimi pitää vaihtaa, kiitos :)

Vierailija
25/34 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkertut erottuu kivasti noista tavallisista mamma- ja masu-loppuisista pinoista ja muutenkin tuosta kesäkertut-nimestä tulee hyvälle tuulelle. Sellainen iloisen pirtsakka nimi. Mutta jos se ei kaikille passaa, niin äkkiäkös gallup on pystyssä ja siellä saa jokainen kesäkuussa la:n omaava henkilö tuoda äänensä julki.

Tuumasta toimeen, niin ei mene turhaksi jaaritteluksi suht merkityksettömästä asiasta.

Vierailija
26/34 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole mikä meitin nimi sitten onkaan! Kesyt on ihan OK tai mikä tahansa kunhan saa vain kirjoitella johonkin. Itse olen kirjoitellut pääasiassa Kesämasuihin/mammoihin,mutta joskus olen myös heittänyt läppää kertuissakin.

Kaikki käy. Ilmoityelkaa tosiaan sitten jos olemme kaikki samassa pinossa etten turhaa huile väärää pinoa,mitä ei edes enää ole!

Lilli81 12+3 kait

Vierailija
27/34 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. KESÄKERTUT

2.KESÄMASUT

3.KESYT

Äänestys alkaa nyt ja loppuu huomenna klo 16.00.

Parempi tehdä äänestys ettei kukaan missään vaiheessa pääse sanomaan mitään.

Täällä yksi kerttulin kannattaja, vaikka kuumeilijapuolelta en ole, mutta kuumeillut olen ilman nettiä=)

Vierailija
28/34 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tomppeli on kyllä kirjoitellut molempiin pinoihin, mutta ei oo vielä kukaan kurkkuun käynyt kiinni. Yhdistytään vaan, niin on helpompi seurata keskusteluja. Nimellä ei ole mitään väliä ainakaan mulle, Kesäkertut käy oikein hyvin.

Vierailija
29/34 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tomppeli on kyllä kirjoitellut molempiin pinoihin, mutta ei oo vielä kukaan kurkkuun käynyt kiinni. Yhdistytään vaan, niin on helpompi seurata keskusteluja. Nimellä ei ole mitään väliä ainakaan mulle, Kesäkertut käy oikein hyvin.

Vierailija
30/34 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee uusi aloitus tuosta äänestyksestä? Laita sinne ehdot ja sinne jokainen laittaa lyhyesti ja ytimekkäästi nimiehdotuksensa. Huomenna klo 16 päättyy ja eniten ehdotuksia voittakoon..

Naurattaa kyllä tämä koko juttu ;)

P.S. Mä kerrtujen kannaLla ja jos ei uutta aloitusta tule ;)

Vierailija
31/34 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tomppeli on kyllä ilmoittautunut/kirjoitellut molempiin pinoihin, mutta ei ainakaan vielä oo kukaan kimppuun käyny.. Olis paljon helpompaa kun olis vaan yks pino mitä seurata... muutenkin tämä netissä käynti on enemmän tai vähemmän epäsäännöllistä. Nimelläkään ei ole niin väliä, kertut on ihan jees!

Quest955

Vierailija
32/34 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tomppeli on kyllä ilmoittautunut/kirjoitellut molempiin pinoihin, mutta ei ainakaan vielä oo kukaan kimppuun käyny.. Olis paljon helpompaa kun olis vaan yks pino mitä seurata... muutenkin tämä netissä käynti on enemmän tai vähemmän epäsäännöllistä. Nimelläkään ei ole niin väliä, kertut on ihan jees!

Quest955

Vierailija
33/34 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sorry ei ollu tarkotus tota viestiä noin moneen kertaan laittaa, mutta kun kone herjaa jotain että vietiä ei voi laittaa kun se on siirretty jonnekin tai poistettu, mutta näköjään ne viestit ruutuun kuitenkin napsahtivat...

Saiskohan niitä jotenkin poistettua???

Quest955

Vierailija
34/34 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kertut pitäisi vaihtaa johonkin muuhun, siellähän on jo kymmeniä ihmisiä!