Muita, joiden mielestä lapsen kanssa samasta lusikasta syöminen on vastuutonta vanhemmuutta?
Kommentit (26)
ihan yhtä paljon kuin pussaaminen suulle. Mä oon tuplavastuuton.
Kumma juttu, ei tuolla teinilläkään oo reiän reikää silti ollut - vauvasta en vielä tiedä..
Kyllä täällä on oikeesti ihan pimeetä porukkaa!
Soittakaa lastensuojeluun!!! Äkkiä!!! Mä syötin illalla vauvalle ruusunmarjaa ja sit kun tuli lusikkaan niin paljon ettei vauvan suuhun olis mahtunut niin nuolaisin liiat pois ja LOPUT LAITOIN VAUVAN SUUHUN!!!!!!
En ymmärtänyt että se olisi tuomittava teko, mutta nyt käsitän asian vakavuuden!!!
Hävettää!!!
Karies on infektio sairaus. Bakteeri joka tuhoaa hampaat.
Tämän ketjun mielestä olen tosikko, tiukkapipo ja tylsä ihminen koska haluan suojella lastani tältä sairaudelta.
Miettikää nyt vähän. Nauratti miten äidit menivät välittömästi puolustuskannalle.
Eikai kukaan oikeasti tietäen tahtoen halua tuota antaa lapselleen? Omat lusikat kaikille!
Vierailija kirjoitti:
jotain aivan toisella vakavuusasteella olevaa vanhemmuutta esim. lapsen hylkäämistä. Se, että antaa samalla lusikalla ruokaa on ajattelematonta, ei vastuutonta.
Eikö kaikille vanhemmille anneta viimeistään neuvolassa tämä ohje? Silloin asiaa ei tarvitse tyhmimmänkään vanhemman erikseen ajatella, kunhan noudattaa ohjetta. Onhan se nyt vastuutonta tahallaan altistaa lapsensa.
Hampaat on tarkoitettu kestämään ihmisellä koko elämän ajan.
Vierailija kirjoitti:
Karies on infektio sairaus. Bakteeri joka tuhoaa hampaat.
Tämän ketjun mielestä olen tosikko, tiukkapipo ja tylsä ihminen koska haluan suojella lastani tältä sairaudelta.
Miettikää nyt vähän. Nauratti miten äidit menivät välittömästi puolustuskannalle.
Eikai kukaan oikeasti tietäen tahtoen halua tuota antaa lapselleen? Omat lusikat kaikille!
Tämä. Puolustuskannalla olevat eivät ymmärrä/tiedä hampaiden reikiintymisestä tai huuliherpeksen tarttumisesta yhtään mitään. Sen sijaan, että miettisi edes hetken, miksi lusikoiden jako/ tutin puhdistus omassa suussa on jonkun mielestä huono asia, lytätään koko homma vainoharhaisena ja ylireagoimisena. Omaa käyttäytymistä ja toimintatapoja ei kyseenalaisteta.
Selvä. Älä sitten valita, kun veroäyri nousee. Tarvitaan nimittäin aika monta sossua lisää hoitamaan näitä "lusikkaperheitä". En sanonut, että se olisi oikein vaan, että valittu sanamuoto ei oikein kuvaa tuota.