Mitä assarit saa palkkaa? Onko 3000 liikaa, alalla 25 v
Kommentit (5)
yliopistolla olin assarina ja sainkohna pari tonnia.
paljon alasta + siitä, oletko julkisella vai yksityisellä puolella.
Olen itse johdon assistentti monikansallisessa pörssiyhtiössä, nyt äitiyslomalla ja peruspalkkani on 3860 euroa kk. HePa-osuus on 420 euroa ja bonukset vuosittain keskimäärin 3000-4000 euroa.
Yliopistossa historian laitoksella assistenttinä työskentelevä tuttavani saa noin 2300 euroa kk.
Sitten on tukku väkeä joka mahtuu siihen väliin ja työskentelee assistentti-nimikkeellä ja suuripalkkaisempiakin on takuulla. Työnkuvatkin vaihtelevat paljon.
yrityksessä. Iso tiimi ja 2 esimiestä. Yhtä kauan alalla. Kun tein tuon lisäksi travel managerin hommia pari vuotta sitten liksa oli 3200€ (nyt varmaan olisi n 3400 )
paljon alasta + siitä, oletko julkisella vai yksityisellä puolella.
Olen itse johdon assistentti monikansallisessa pörssiyhtiössä, nyt äitiyslomalla ja peruspalkkani on 3860 euroa kk. HePa-osuus on 420 euroa ja bonukset vuosittain keskimäärin 3000-4000 euroa.
Yliopistossa historian laitoksella assistenttinä työskentelevä tuttavani saa noin 2300 euroa kk.
Sitten on tukku väkeä joka mahtuu siihen väliin ja työskentelee assistentti-nimikkeellä ja suuripalkkaisempiakin on takuulla. Työnkuvatkin vaihtelevat paljon.
Normaalisti 5000 euroa kk on kyllä lähtöpalkka, muusta ei puhettakaan.
pitäs olla vähintään 4000 euroa kk, jos olet yksityisellä sektorilla