Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvatkaa mitä muns mies sanoi kun annoin sen lukea näitä avauksia

Vierailija
28.02.2011 |

kysyi että onko tällainen käytös merkki siitä että naisella on pms tai jokin muu hormonihäiriö? Mitä mä vastaan?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman että tarvitsee pelätä suututtavansa esim. miehensä ;)

Vierailija
2/12 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkei kannata vastata mitään; en usko, että riittää ymmärrys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hän on onnistunut löytämään sen helmen ja siitä kannattaa pitää kiinni

Älä vaan kerro että olet itse täällä joka päivä ;)

Vierailija
4/12 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄO:ää kehumaan...että kyl mä uskon että miehelläni sitä älliä on enemmän kuin keskivertopalstamammassa! t.ap

Vierailija
5/12 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄO:ää kehumaan...että kyl mä uskon että miehelläni sitä älliä on enemmän kuin keskivertopalstamammassa! t.ap

medialukutaitoa, jota voi tämän palstan tapauksessa kutsua myös av-suodattimeksi.

Vierailija
6/12 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että. Annatsä sen vähän hoitaa teidän lastakin? Vartioitko kuitenkin selän takana, ettei tuu virheitä?

Vierailija
7/12 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. näytin sille sen ketjun, jossa vaimo oli tuohtunut, kun mies oli kihlajais- ja ystävänpäivän kunniaksi jättänyt dildon roikkumaan kattoon. Nauroin sille ketjulle, että miten voi joku mies olla noin ääliö. Näytin ketjun omalle miehelleni, joka tuohtui kauheasti. Se ei nähnyt asiassa mitään hauskaa, koska sen mielestä on törkeää repostella oman puolison tekemisiä netissä anonyyminäkin.

Onhan se tietysti näinkin.

Vierailija
8/12 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö täällä muuta osata?

Vierailija
9/12 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaa, että haistaa torttua

Vierailija
10/12 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. näytin sille sen ketjun, jossa vaimo oli tuohtunut, kun mies oli kihlajais- ja ystävänpäivän kunniaksi jättänyt dildon roikkumaan kattoon. Nauroin sille ketjulle, että miten voi joku mies olla noin ääliö. Näytin ketjun omalle miehelleni, joka tuohtui kauheasti. Se ei nähnyt asiassa mitään hauskaa, koska sen mielestä on törkeää repostella oman puolison tekemisiä netissä anonyyminäkin.

Sitten paheksuvat vauvapalstaa. :=DDD

Vierailija
11/12 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/12 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toisaalta, ajatus että mies valittais minusta samaan tahtiin jossain keskustelupalstalla ja että ketjussa 100 muuta miestä naurais mulle, haukkuis idiootiksi ja keskenkasvuiseksi... Eipä paljon enää naurattais.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan