Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luulevatko nuoremmat ihmiset tosiaan, että noin viiskymppiset

Vierailija
27.02.2011 |

pyrkivät näyttämään hyvältä heidän silmissään?

Vai mistä tämä ulkonäkö-ja pukeutumisvalitus kumpuaa...

Eiköhän aika moni pyri näyttämään hyvältä ihan muuten vaan ja esim. sinkkuna hakee omanikäistään seuraa.

Jos minä nyt jäisin sinkuksi ykskaks, ei mua tosiaankaan niin kiinnostais jonkun alle kolmekyppisen jannun seura enkä yrittäiskään näyttää hyvältä siksi, että nuoremmat kovasti kiinnostuu vaan ihan ne omanikäiset, aikuiset miehet.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä olla räjähtäneen näköinen.

Vierailija
2/14 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä olla räjähtäneen näköinen.

Minäkin ajattelen just näin.

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä on yrittääkö näyttää hyvältä nuorempien vai vanhempien miesten takia? Varmaan tyytyväisin on sellainen, joka ei välitä siitä, miltä näyttää miesten silmissä.

Vierailija
4/14 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai itse en ainakaan :D Ihmettelen vaan usein, että täällä naiset ovat sitä mieltä, et vanha ihminen on automaattisesti ruma! Mun mielestä vanha ihminen on kaunis ja ihminen yleensäkin on kaunis.

Olen töissä lähihoitajana ja näen päivittäin vanhoja ihmisiä alasti ja ei voi muuta sanoa kuin että kauniita ovat! Vartalot ja kaikki.

T.Äippä vm91

Vierailija
5/14 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai vaikka kuuskymppisille.

Jokainen tahtoo varmasti olla kivan näköinen ja jos tuntuu mukavalta pukeutua vaikka nuorten naisten muotiin 48-vuotiaana, niin siitä vaan. Ei kai herran thden ole pakko mennä kukkamekkovaatekauppaan jossain tietyssä iässä???

T: 40v, jolla on älykkäitä, kivoja, persoonallisia kavereita kaikilta ikävuosikymmeniltä

(psst juuu, kuusikymppisetkin kuulkaa pokailevat miehiä kilpaa, ja ovat mustasukkaisia, harrastavat seksiä. Jopa 7-kymppiset tekevät sitä!)

Vierailija
6/14 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai itse en ainakaan :D Ihmettelen vaan usein, että täällä naiset ovat sitä mieltä, et vanha ihminen on automaattisesti ruma! Mun mielestä vanha ihminen on kaunis ja ihminen yleensäkin on kaunis.

Olen töissä lähihoitajana ja näen päivittäin vanhoja ihmisiä alasti ja ei voi muuta sanoa kuin että kauniita ovat! Vartalot ja kaikki.

T.Äippä vm91

että voisit milloin vain vaihtaa ulkonäkösi jonkun 7- kymppisen kanssa?

Vierailija
7/14 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jokainen vanhenee, aikanaan, vuosi kerrallaan.

Nyt alle 3-kymppinen kuvittelee olevansa koko ikänsä nuori ja nätti, rypytön, timmikunnossa. Ja sitten eräänä päivänä huomaa, ettei se niin mennytkään; ikää tuli, ollaan 40 ja enemmänkin, kasvoissa ja kropassa näkyy eletty elämä ja synnytetyt, imetetyt lapset.

Toiset säilyy freesinä kauemmin, toisilla on helpompi elämä. Mutta tuntuu hassulta, että 3-kymppinen vihjailee iästä, naureskelee kun toinen on niin vanha tai vältetään aihetta "se oli suunnilleen 47 vuotta vanh--... siis noin 47 vuotias.."

Ja tätä ei voi sanoa ääneen, koska paikalla on noin 47 vuotta VANHA

Kun kuitenkin jonain päivänä tuo 2-3-kymppinen on itsekin 40 v täyttänyt tai 50 v täyttänyt, ja hänen ympärillään on 2-kymppiset kauhistelemassa, miten joku voi olla noin vanha ja elossa.

hei nuoremmat: Me 5-kymmentä käyvät olemme eläneet jo tuon iän, missä te itse nyt olette. Te elätte sitä nyt. Semmonen ero.

Me menemme eteenpäin, vanhenemme, mutta niin tekin. Tulette perässä, olette tässä iässä itsekin joskus, nuorempienne naurettavana.

Vierailija
8/14 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kyllähän kolmekymppinen on teinin mielestä tosi vanha ja rupsahtanut (monen kolmekymppisen miehen mielestä myös), että kyllä varmaan kolmekymppiset tietää, miltä tuntuu olla jonkun mielestä ihan vanha ja ruma. Ja kyllähän mäkin tiedän, että saatan olla jonain päivänä 50, ellen kuole, mutta olen silti tyytyväinen, etten ole sitä nyt. Enkä välttämättä tule olemaankaan ja sittenhän asiaa ei enää kykene edes murehtimaan. Olisin mieluusti nuorempi mutta olen silti tyytyväinen, että en kuitenkaan huomenna herää viisikymppisenä. Ellen sitten mene yöllä koomaan.

Vierailija
9/14 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

T.Äippä vm91

Jokainen ihminen on kaunis, iästä riippumatta. Ikä ei ole se olennainen tekijä, vaan muut seikat. Esim. se paljon jauhettu sisäinen kauneus. Se, että hyväksyy itsensä sellaisensa kuin on, sen ikäisenä kuin on, niin on helpompi hyväksyä muutkin ihmiset, erilaiset, erinäköiset ja eri-ikäiset. Ja rakastaa ihmistä siksi, että hän on ihminen, ihmisenä itsenään. Ei jonkun ulkoisen seikan perusteella. Ja nähdä ihmisessä oleva kauneus, joka ei ole sidottu vallitsevaan kauneusihanteeseen eikä ikään.

Jokainen ihminen on joskus ollut nuori ja jokainen vanhenee, toiset elää 70 vuotiaaksi, toiset vahemmaksi.

Ehkä tuo edellinen tarkoitti sitä-.

t. äippä vm jotain enemmän

Vierailija
10/14 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa tulevansa vanhaksi kun vastapuoi ei näe sinua enää selaisena kuin miellät itsesi. Esim. kun minä 40 v puhun jollekin 25 vlle.

Vierailija
11/14 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ihminen on kaunis, iästä riippumatta. Ikä ei ole se olennainen tekijä, vaan muut seikat. Esim. se paljon jauhettu sisäinen kauneus. Se, että hyväksyy itsensä sellaisensa kuin on, sen ikäisenä kuin on, niin on helpompi hyväksyä muutkin ihmiset, erilaiset, erinäköiset ja eri-ikäiset. Ja rakastaa ihmistä siksi, että hän on ihminen, ihmisenä itsenään. Ei jonkun ulkoisen seikan perusteella. Ja nähdä ihmisessä oleva kauneus, joka ei ole sidottu vallitsevaan kauneusihanteeseen eikä ikään.

Jokainen ihminen on joskus ollut nuori ja jokainen vanhenee, toiset elää 70 vuotiaaksi, toiset vahemmaksi.

Ehkä tuo edellinen tarkoitti sitä-.

t. äippä vm jotain enemmän

kivasti sanottu, mutta voisitko oikeasti vaihtaa ulkonäkösi jonkun 70- vuotiaan kanssa, tai ottaa miehen, joka näyttää 70- vuotiaalta?

Vierailija
12/14 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa vaan siitä pitääkö iäkkäämoien ihmisten pukeutumiselle ja mielihaluille nauraa.

T. 4-kymppinen, jolla on suhde 20 vuotta vanhempaan mieheen

Vierailija
13/14 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

T.Äippä vm91

Olen ihan tyytyväinen tähän mitä nyt olen, mutta ei mua kauhistuta se tosiasia, että 40 vuoden kuluttua en näytä enää samalta kuin nyt. Miksi tehdä hirveä numero "vanhoista" ihmisistä ja kuinka kauheata on vanheta kun se nyt vaan on maailman luonnollisin asia ja me kaikki vanhetaan?

Työssäni olen huomannut, että vanhat mummot ovat IHANIA, he heittävät läppää oman ulkonäkönsä kustannuksella ja ovat onnellisia:) Työkavereissakin olen huomannut, että yleensä mitä vanhempi nainen sen mukavampi ja rennompi. Viihdyn parhaiten 50+ naisten kanssa.

Sisäinen kauneus ei häviä vuosien myötä minnekään, eikä ulkoinenkaan kauneus. Vai millä tavalla esimerkiksi kauniit silmät voisivat muuttua rumiksi kantajansa vanhenemisen vuoksi?

T.Äippä vm91

Vierailija
14/14 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa vaan siitä pitääkö iäkkäämoien ihmisten pukeutumiselle ja mielihaluille nauraa.

T. 4-kymppinen, jolla on suhde 20 vuotta vanhempaan mieheen

vaikka itse en ole vielä kolmeakymmentäkään, niin tässä iässä jo muutaman vuoden ikäero aiheuttaa sen, että mä olen niiden vähän nuorempien mielestä ikäloppu, eivätkä ne tosiaan tunnu tajuavan, ettei siihen edes kulu kovin pitkää aikaa (esim. yksi 4 vuotta nuorempi taannoin oli sitä mieltä, että olisi maailmanloppu olla minun ikäiseni). Että sinänsä en ihmettele, jos sitten 20 vuotta vanhemmat aiheuttavat hämmennystä parikymppisten keskuudessa ihan vaan olemalla vielä elossa. Saati että ne osaisivat esim. käyttää internetiä tai pukeutua muuhun kuin kaapuun. Itse olen pitänyt itseäni aina liian vanhana jo kymmenevuotiaasta lähtien ja tiedostanut miten nopeasti aika kuluu, kadehdin sitä normaalia nuoruuden tunnetta, että on muka ikuisesti nuori ja aikaa on rajattomasti.