Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko "outo", kun arvostan ja kunnioitan kaikkia samanarvoisina?

Vierailija
27.02.2011 |

Olen huomannut, että toiset käyttäytyvät eri tavalla eri ihmisiä kohtaan. En tarkoita sitä, että ovat rennompia tuttujen seurassa ja jäykempiä vaikkapa pomon seurassa, vaan sitä, että joillekin ollaan ystävällisempiä kuin toisille, vaikka nämä olisivat yhtä "mukavia".

Itse voin vilpittömästi sanoa, että olen yhtä ystävällinen, huomaavainen ja kunnioittava kaikkia tapaamiani ihmisiä kohtaan, tai joiden kanssa olen tekemisissä. Huolimatta siitä, mikä on tämän ihmisen ammatti, elintaso, ulkoinen habitus tms.

Mahtaako tämä olla harvinaista, vai tunnistatko itsesi tällaiseksi myös?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kykenen käyttäytymään asiallisesti sen aikaa kuin tilaisuus tai hyvät tavat vaativat, mutta liukenen kyllä paikalta enkä tahdo lähelleni tai kavereiksei joitakin ihmisiä. En vaikka olisivat sukulaisia.

Jos en kerta kaikkiaan siedä jotakuta, juttelen hänelle taatusti vähäsanaisemmin kuin ihmiselle, josta pidän valtavasti.

Vierailija
22/24 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olkaa hyvät ja lukekaa avaus uudelleen, ajatuksen kanssa. Puhutte eri asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusimmat kommentit ovat jatkoa jo keskustelun vellomiselle.

22

Vierailija
24/24 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joidenkin ihmisten käytöstä säätelee ei henkilön mukavuus vaan hänen varallisuutensa tai asemansa? Okei. Se ei ihan heti tule esiin tuosta tekstistä...

Joo, no se on vaan väärin. Kaikilla tavoin toimeen tulevissa on mukavia ja ääshouleja tyyppejä.

t. 22

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi