Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pinoon, kuka ei karppaa.

Vierailija
27.02.2011 |

En, koska syön terveellisesti kaikkea kohtuudella ja nautin elämästä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan. Kaikkea kohtuudella, niin pysyy kuosissa.

Vierailija
2/5 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten aio ikinä tehdä sitä...!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteen auttaa pysymään hoikkana. Jos todella haluaa olla hyvin timmissä kunnossa, niin sitten suosittelen sekä nopeiden hiilihydraattien että kaiken rasvan minimoimista ja kiinnittämistä erityistä huomiota proteiinien runsaaseen käyttöön. Tällä keinolla olin useamman vuoden melkoisen timmi, ja aika vaivattomasti.

Ajattelin nyt toisen raskauden jälkeen palautua vähän hoikemmaksi mitä olen viime vuosina ollut. Siis kyse on n 5 kg:sta. Keinona käytän e.m. ruokavaliota.

Vierailija
4/5 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteen auttaa pysymään hoikkana. Jos todella haluaa olla hyvin timmissä kunnossa, niin sitten suosittelen sekä nopeiden hiilihydraattien että kaiken rasvan minimoimista ja kiinnittämistä erityistä huomiota proteiinien runsaaseen käyttöön. Tällä keinolla olin useamman vuoden melkoisen timmi, ja aika vaivattomasti.

Ajattelin nyt toisen raskauden jälkeen palautua vähän hoikemmaksi mitä olen viime vuosina ollut. Siis kyse on n 5 kg:sta. Keinona käytän e.m. ruokavaliota.

Vierailija
5/5 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska syön terveellisesti kaikkea kohtuudella ja nautin elämästä.

Minä karppaan nimenomaan sen takia, että olen pirteämpi, onnellisempi ja jaksan pitempään kun syön terveellisesti.

Liikuntaa tulee töidenkin takia aika paljon harrastettua, niin onhan se hienoa kun ei tartte kokoajan tankata, kun syö terveellisesti niin jaksaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän