Mieheni sanoi Susanna Penttilästä
http://www.iltalehti.fi/viihde/2011022612902022_vi.shtml
Että olisi kiva ottaa syliin ja muna sisään ja nuolla mahtavia rintoja samalla. Tuo nainen painaa vain 45 kiloa, siitä rinnat varmaan 5 kiloa.
Kommentit (36)
Ällö mies sulla. Mun mieheni tykkää isoista rinnoista mutta inhoaa silikoneja. On joskus menneísyydessään sellaisia kädellä kokeillut ja sanoi niiden olevan todella epäluonnolliset ja kovat pallot. Onneksi mulla on hyvät luomutissit ja onneksi en ole pygmi.
Katsoin telkusta kun Susanna oli Viidakon tähtösissä. Tuntui tosi mukavalta, iloiselta ja herttaiselta tyypiltä. Varsinkin niihin joihinkin muihin verrattuna.
Meidän Markokin ihailee Susanna Penttilää, Chisua, Anna Abreuta ja Anna Farista. Hän tykkää pienikokoisista blondeista, jollainen itsekin olen. Mun puolesta saa vapaasti ihailla, kunhan ei mitään typeriä seksifantasioitaan, joissa on näiden naisten kanssa, ääneen lauo. Siis toki saa fantasioita olla, mutta en minäkään halua kertoa kaikkea, mitä tekisin vaikka Gerald Butlerin kanssa. ;)
Suskin vartalo ei ole upea, en pidä kropasta joka on yläpainotteinen ja lisäksi kanankoivet. Kaamea tuo bikinikuva, lonkka näyttää täyttävän koko kuvan, vähän kanankoipia näkyy. Suskin insta on kyllä "omaa luokkaansa", ei edes Maisa Torppa pysty samaan.
Mut sehän näyttää barbababalta! Järkky olio
Oikeesti ap olet säälittävä jos olet tuollaisen miehen kanssa. Yöks!
Eikö Suski ole jotain 155 cm lyhyt eli pai senttiä enemmän kuin Tunkero.
Mies on kyllä törppö, jos tuollaisia puhuu. Mutta ihme käytöstä taas ketjussa: Naiset alkaa mollata miehen ihailemaa naista ja näköjään pituuskin on asia josta saa aivan vapaasti mollata pygmiksi ym.
Saat ap varmasti paremman miehen. En huolisi miestäsi, on kuvottava.
Vierailija kirjoitti:
on se kai kohtuu hyvin säilyny
Ihan on ikäisensä näköinen:
Voin kuvitella, että ko. nainen on aika monen AV-mamman painajainen. ;) Nätti ja seksikäs nainen.