Mieheni sanoi Susanna Penttilästä
http://www.iltalehti.fi/viihde/2011022612902022_vi.shtml
Että olisi kiva ottaa syliin ja muna sisään ja nuolla mahtavia rintoja samalla. Tuo nainen painaa vain 45 kiloa, siitä rinnat varmaan 5 kiloa.
Kommentit (36)
Ala Ap kommentoimaan samalla tavoin miehellesi! Katsotaan, kestääkö miehen miehisyys kun alat kuolaamaan lehsitä ja telkkarista komeita miehiä ja puhut kuinka ottasit ne ym. Kannattaa testata, ehdottomasti!!!
Ala Ap kommentoimaan samalla tavoin miehellesi! Katsotaan, kestääkö miehen miehisyys kun alat kuolaamaan lehsitä ja telkkarista komeita miehiä ja puhut kuinka ottasit ne ym. Kannattaa testata, ehdottomasti!!!
Miltä susta tuntui?
Alussa kun ruvettiin olemaan yli 10 vuotta sitten sen kommmentointi loukkasi kun itse en mikään kaunotar ole. Olen ihan kaunis monen mielestä, siis keskiarvoa kauniimpi. Sen tyyli on vaan aina ollut sanoa kaikki ääneen mitä miettii, siihenkin tottuu ja onhan Susannalla mahtava kroppa. Miten jollain voikin olla noin isot rinnat ja pieni nainen.
ime kehittymistä sitten yläasteen on suskille tapahtunut ;) voi voi!!
mutta jos sun huumorintaju "ukkoas" kestää niin mikäs siinä... Mä kyllä varmaan vähän loukkaantuisin, vaikka en pienistä nipotakaan.
suskin rinnat ole aidot! Senhän näkee sokeakin! Vieläkö se seurustelee sen pikkupojan kanssa?
Jutussa sanotaan, että painoa 45 kiloa ja mitat 87-60-87...tosi outoa, mulla mitat 88-61-90 ja painoa 53 kiloa..siis häh? Miten se muka noilla mitoilla painaa vain 45 kiloa, kuinka lyhyt se oikein on? Ja nuo jumalattomat tissit, mutta ry vain 87? Mulla on C-kuppi, mutta se on 65/70 C eli hyvin pieni. Ja ry kuitenki sentin suurempi kuin Susannalla? Ei voi pitää paikkaansa nuo tiedot...
Miten jollain voikin olla noin isot rinnat ja pieni nainen.
Kehkään tartte olla tyhymä!
Jutussa sanotaan, että painoa 45 kiloa ja mitat 87-60-87...tosi outoa, mulla mitat 88-61-90 ja painoa 53 kiloa..siis häh? Miten se muka noilla mitoilla painaa vain 45 kiloa, kuinka lyhyt se oikein on? Ja nuo jumalattomat tissit, mutta ry vain 87? Mulla on C-kuppi, mutta se on 65/70 C eli hyvin pieni. Ja ry kuitenki sentin suurempi kuin Susannalla? Ei voi pitää paikkaansa nuo tiedot...
tissit ilmaa? *arvelee*
tissit ilmaa? *arvelee*
kommentoijan mitat on nuo (ja voi hyvin olla, itse olen aika saman kokoinen), niin hiukan ihmetyttää Susannan mitat minuakin. Sillähän saisi ympärys rinnan alta olla jotakin 50 senttiä, jos nuo rinnat ovat vain 87 senttiä. Olisko käynyt toimituksessa virhe, ja mitan pitäisi olla 97 senttiä?
saisi ympärys rinnan alta olla jotakin 50 senttiä, jos nuo rinnat ovat vain 87 senttiä. Olisko käynyt toimituksessa virhe, ja mitan pitäisi olla 97 senttiä?
on siis kärjistys :)
Mun mieheni tajuaa, että tuollaisia möläyttämällä oma seksielämä kuihtuisi väistämättä.
Oma vaimo 144cm ja jumalaiset 70G luomutisut. Oma paino 48kg. Terveessä lihassa eikä yhtään saisi ottaa pois. Susanna varmasti narraa omasta painostaan samoin kun lääkärin tekemät tissinsäkin.
Mun mies taas ei tykkää lyhyistä naisista. Mieheni on harteikas, pitkä ja isokullinen, niin itsetuntoa riittää.
Tänään Suski itkee lehdessä, ettei häntä vauva.fi palstalla haukuttaisi, jos olisi XL kokoinen.
On siis kavereiltaan kuullut, että häntä haukutaan täällä.. Kaverit vaan tykkää pitää Suskia pumpulissa, että täällä haukutaan kaikki pahasti.. Etenkin läskit.
Suskilla on kyllä tosi ruma naama.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2011 klo 19:38"]
http://www.iltalehti.fi/viihde/2011022612902022_vi.shtml
Että olisi kiva ottaa syliin ja muna sisään ja nuolla mahtavia rintoja samalla. Tuo nainen painaa vain 45 kiloa, siitä rinnat varmaan 5 kiloa.
[/quote]
Aivan-käsittämättömän-mäntti-äijä sulla!!!
Miten ikinä voit tollasen aivottoman paskaläjän kanssa edes olla yhdessä??
En ikinä kattelisi tai kuuntelisi tollasta.
vähän päälle 150cm.Paino varmasti oikea mut rinnat ei.Siksi onkin outoa et se sano just lehdessä et haluis pienemmät rinnat? NO,ei muuta kuin ottamaan "silikonit" pois ja pienentään.