Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hohhoijakkaa. Kaverini on mennyt monen kotiäitiysvuoden jälkeen töihin

Vierailija
26.02.2011 |

Eikä sen puheissa olekaan enää muuta kuin erilaiset potilaat ja lääkkeet sun muut (itse en ole hoitoalalla). Kertoo innoissaan kuinka hirveästi tienaa esim sunnuntaiyöstä ja on ihan fiiliksissä jos saa viikonloppuvuoroja (on siis keikkalainen). Tekis mieli välillä sanoa että hei, työnteko on ihan normaalia ja on myös normaalia että siitä saa palkkaa :D.

Mutta ehkäpä se siitä laantuu se innostus vielä...

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos on motivaatiota.

Vierailija
2/16 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai mikä tän viestin pointti oli?

Ihanaa, jos kaverisi on työllistynyt ja kiva , jos saa vielä mieluisia vuoroja ja hänelle mukavasti palkkaa.

Kaipa se nyt monen kotiäitivuoden kitkutuksen jälkeen on ihan hehkutuksenarvoinen asia.

Mä ymmärrän ainakin kaveriasi hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa selostamaan päivästä toiseen työni kiemuroita sellaiselle ihmiselle joka ei ole samalla alalla.

Toki tajuan että on ihmeellistä saada rahaa enemmän kuin kh-tuki, mutta se on vaan jotenkin niin hassua miten innoissaan se on :D

ap

Vierailija
4/16 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea hälle! Olen itsekin ollut pitkään kotiäitinä. Vähän kade, tahtoisin niin kovin itsekin olla noin innostunut jostain. Toivottavasti tässä pian. (ja älkää nyt mulle vastailko, et mene töihin, niin menenkin, jos joku huolii, siinän se ongelma on,laitoin tämän vain siksi, että tosiaan kotiäidin pääsy töihin voi olla semmoinen haave ja suuri innostus, et puhe ei helpolla varmana lopu)

Vierailija
5/16 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se että hän on innostunut työstään vai se, että hän on ylipäänsä innoissaan jostakin asiasta? Mikä saa sinut innostumaan?

Vierailija
6/16 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minkä värisiä pillereitä on jakanut ja millaisia potilaita tänään oli :).

Ehkä mä olen tosiaan kateellinen kun ei mun työ mua tuolla lailla innosta :)

ap

Vierailija
7/16 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varmasti, jos työstään jaksaa olla noin innoissaan.

Vierailija
8/16 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ovat innoissaan työstään. Tsemppaa sitä kaveriasi ja koeta pitää innostusta yllä. Sitä paitsi luulin että kaverit ovat sitä varten, että niille voi kertoa asioitaan ilman että ne tulevat heti vuodattamaan ne jonnekin vauvapalstalle.

Vierailija
9/16 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkei kerro nimiä tai muuta, niin ymmärtääkseni kyllä kuuluu vaitiolovelvollisuuden piiriin useimmat asiat. Tietty jos sanoo että olipas ihana mummo kun ilahtui niin paljon kun tulin paikalle, ni eihän siinä mitään, mut jos tulee jotain siihen tyyliin että kolmekymppinen äiti oli saanut verenmyrkytyksen ja pienet lapset oli siellä ihan hädissään äidin puolesta... Se menee liian pitkälle.

Nimim. kyllästynyt kuuntelemaan kun eräs läheinen sairaanhoitaja aina kertoo potilaistaan ihan liiankin tarkkaan.

Vierailija
10/16 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsitelty. Katetroinnit myös. Ei voi muuta sanoa kuin että ei oo mun juttu ollenkaan

ap

Vierailija
11/16 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutenkin olen ollut jo yli 10 vuotta, mutta silti voisin puhua työstäni päivittäin suu vaahdossa, kunhan vaan joku kuuntelisi. :) Tunnen vaan niin suurta intohimoa ja innostusta työtäni kohtaan, yhä edelleen... Ymmärrän siis ystävääsi hyvin.

Vierailija
12/16 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

katetrit ja avanteet on sairaalassa arkipäivää, eivät viittaa siis mihinkään tiettyyn potilaskeissiin. Voit tietenkin ohjata keskustelua muille urille tai sanoa että sinua ei kiinnosta nuo jutut. En oikein tiedä millaisia kavereita sitten olette.

Vierailija
13/16 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole sen kummempaa, kuin kotiäidit kouhkaa lapsistaan ja siivoamisistaan...

Vierailija
14/16 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mielenkiintoisia, uusia työtehtäviä. Se oli pätkätyöllistetylle ihmiselle erittäin kova juttu.

Muistan myös, miten appiukko (samassa työpaikassa 40 vuotta) hymähteli säälivästi ja huvittuneesti, jos erehdyin yhtään mitään mainitsemaan työstäni, ainakin, jos vähääkään kuulostin innostuneelta.

Hyvin pian opin, että tietyssä seurassa työstä saa vain valittaa ja suhtautua siihen niin kuin se olisi joku rangaistus. Mieluiten aihe tulisi ohittaa kokonaan, jos mahdollista.

Vierailija
15/16 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi mukavaa, että ainakin joku on innostunut työnteosta ja on onnellinen töihin menemisestä. Olisin iloinen kaverini puolesta ja toivoisin, että työ on noin mukavaa tulevaisuudessakin. Miksi työn pitäisi tuntua tylsältä ja tuollaisesta ei saa pitää. Pienistäkin asioista voi olla iloinen!

Vierailija
16/16 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijai kun on raskasta pomo on veemäinen ja työkaverit viettää päivät pitkän feisbuukissa ja minä saan tehdä kaikki työt ja minä tulen aina aamulla ajoissa kun lähden niin aikaisin että vr:n mokat ei haittaa ja aina tätä samaa paskaa eikä mikään kiinnosta ja palkkakin on niin pieni ja toiset ne vaan matkustelee ulkomaille että millähän rahoilla noi naapuritkin aina reissaa taitavat ottaa pikavippiä ja kohta ovat ulosotossa ja serkkukin vaan lorvii työttömyyskorvauksella ja...

Parempi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän