Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saanko yh-tukia, kun

Vierailija
26.02.2011 |

uusi poikaystävä muuttaa mun asuntoon?

Mites elareille tapahtuu?? Pieneneekö ne, kun mun maksukyky kasvaa??

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elatusmaksuihin ei vaikuta mitenkään.

Vierailija
2/5 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elarit lasketa kummankin maksukyvyn mukaan ja siitä suhteesta sitten joku maksu.

Kun täytyy sanoa, että mun maksukyky paranee huomattavasti, kun mies maksaa puolet vuokrasta+sähköstä+vakuutuksista, tv-luvasta.

Olenko ymmärtänyt väärin??

Koska jos tienaisin 5000€ /kk ja exä 1000€, ja muut menot pysyisi samassa, niin oletettavastihan hänen ei tarvitse maksaa elareita.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elarit lasketa kummankin maksukyvyn mukaan ja siitä suhteesta sitten joku maksu.

Kun täytyy sanoa, että mun maksukyky paranee huomattavasti, kun mies maksaa puolet vuokrasta+sähköstä+vakuutuksista, tv-luvasta.

Koska jos tienaisin 5000€ /kk ja exä 1000€, ja muut menot pysyisi samassa, niin oletettavastihan hänen ei tarvitse maksaa elareita.

AP

lähivanhemmaksi. Kuule, joudut maksamaan ne lakisääteiset elarit siittämistäsi lapsista siitä huolimatta että exälläsi on poikaystävä.

Vierailija
4/5 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

lähivanhemmaksi. Kuule, joudut maksamaan ne lakisääteiset elarit siittämistäsi lapsista siitä huolimatta että exälläsi on poikaystävä.

vastuunpakoilija.

AP

Vierailija
5/5 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa yh-tuki on lapsilisän yh-korotus 46 euroa

Ja siitä olet nyt huolestunut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän