N. 170cm/70kg naiset: mitä vaatekokoa käytätte?
Ja mikä tuumakoko mahtuu farkuissa? Lisäkysymys vielä, jos jaksat vastata: laihdutatko tai aiotko laihduttaa tänä keväänä?
Minä olen suunnilleen tuon mittainen ja aion laihduttaa. Ärsyttää, kun onnistuin jo pudottamaan raskauskilot mutta 5 kiloa tuli takaisin tänä talvena. Käytän vaatekokoa 40 ja farkuissa tuumakokoa 30. Piti kaivaa nuo isommat vaatteet taas varastosta :(
Kommentit (35)
Mä painan 55-58kg ja käytän kokoa S-M ja 38. Missä teillä ne kilot on jos samaa kokoa käytetään?!
Itselläni (172/~68) lihaksikkaat ja leveät hartiat ja kuntosalitreenä muutama vuosi takana. Myös jalkani ja pebani ovat lihaksikkaat ja timmit. Lihashan on hiukan painavampaa kuin rasvakudos.
Topeissa ja muissa hihattomissa yläosissa koko S-M/36-38 on sopiva. Isommat koot ovat yleensä vyötäröltä ja vatsan kohdalta liian löysiä tai suuria. Mutta hartiani eivät todennäköisesti mahtuisi ks. koon hihallisiin paitoihin ja pitkät hihat jäävät usein liian lyhyiksi.
Mikähän friikki mä olen? Olen nimittäin 170 cm ja 79 kg. Aika persevä ja reitevä olen ja mahassakin pehmeää vähän, mutta en mä nyt mitenkään lihavalta kai naytä. Liikun todella paljon, juoksen 8-10 km lenkkejä pari kertaa viikossa, treenaan bodypumpia ja spinnaan, ainakin 4 h liikuntaa viikossa. Syön aika paljon, mutta terveellisesti, toki herkuttelenkin. NÄytän mielestäni ihan terveeltä ja kamujen mielestä hyvältä, mieheni kehuu kovastikin.
MUTTA siis, mä mahdun ihan helposti yläosissa kokoon M/40, joskus 38 ja alosissa 40/42/L. Vyötärönymärys on 76 cm ja kuppikoko 75 C. Taidan olla aika tiivistä tavaraa??? Onko ketään samanlaista? MIten tää on selitettävissä. Vannon että totta turisen.
Mikähän friikki mä olen? Olen nimittäin 170 cm ja 79 kg. Aika persevä ja reitevä olen ja mahassakin pehmeää vähän, mutta en mä nyt mitenkään lihavalta kai naytä. Liikun todella paljon, juoksen 8-10 km lenkkejä pari kertaa viikossa, treenaan bodypumpia ja spinnaan, ainakin 4 h liikuntaa viikossa. Syön aika paljon, mutta terveellisesti, toki herkuttelenkin. NÄytän mielestäni ihan terveeltä ja kamujen mielestä hyvältä, mieheni kehuu kovastikin. MUTTA siis, mä mahdun ihan helposti yläosissa kokoon M/40, joskus 38 ja alosissa 40/42/L. Vyötärönymärys on 76 cm ja kuppikoko 75 C. Taidan olla aika tiivistä tavaraa??? Onko ketään samanlaista? MIten tää on selitettävissä. Vannon että totta turisen.
Tosiaan, ei kannata katsella sitä painoa liikaa. kuullostaahan tuo 170/80 aika pulskalta, mutta joitakin naisia pukee pehmeys.
ja alaosassa 38-40 koot. Olen lihaksikas, leveäharteinen, isotissinen. Erittäin timmin ja hoikan näköinen.
Erittäin timmin ja hoikan näköinen.
ja nyt 4kk synnytykssestä painoa 67kg. Saman verran, kuin ennen raskautta (kolmatta). En laihduta, mut kyllä pari kiloa vois tippua. En ole mielestäni lihava. Vaatekoko yleensä 38 (joskus 40) ja M. farkuissa koko 30.
Mitä ihmettä, miten te mahdutte noihin vaatteisiin??? Mun mitat 168cm/74kg ja yläosan pitää kyllä olla 44, alaosassa menee joskus myös 42. Rinnat on kyllä E-kokoa, se tietty vaikuttaa.
ja alaosassa 38-40 koot. Olen lihaksikas, leveäharteinen, isotissinen. Erittäin timmin ja hoikan näköinen.
Rintojen ympärys 93 cm
Vyötärön ympärys 63 cm
Lantion ympärys 93 cm
Minun mittani ovat 171/ 63kg ja mulla esim. vyötärönympärys on 72-73cm ja omistan ihan oikean vyötärön :) Synnyttänytkin olen monta kertaa...
Minun mittani ovat 171/ 63kg ja mulla esim. vyötärönympärys on 72-73cm ja omistan ihan oikean vyötärön :) Synnyttänytkin olen monta kertaa...
ja joo, kyllä laihdutan. Flunssa vaan iski kun on energiavajetta...
Käytän kokoja 38-40. Farkuista mahtuu jopa 29/34 (jostain merkistä..) Joo-o pitäisi laihduttaa. Hatuttaa olla tällainen metuusa :(
käytän farkkuja kokoa 32 tai housuja kokoa 40.
Housuja on vaikea löytää koska reiteni ovat paksut ja vyötärö selvästi erottuvissa. Paljon helpompi olisi jos vatsa olisi paksumpi mutta sitä en todella halua.
Sinänsä minua ei kiinnosta nuo koot, otan vaikka housut kokoa 46 jos ovat sopivat ja istuvat.
laihdutan, tavoitteena 64 kg.
Olen juurikin tuon 170 cm ja painan 70 kg. Viisi kiloa haluaisin pois, mutta olen nyt raskaana joten en voi laihduttaa. Tosin yritän pitää huolta ettei paino myöskään kauheasti nousisi. Käytän vaatekokoa 40 tai L. Farkuissa tuumakoko 30.
Minulla kyllä myös lihasta onneksi, joten kaikki elopaino ei ole läskiä!