Ärsyttääkö muita missi-Annin kehuskelu miehellään?
Taas on Ilta-Sanomien kannessa asialla. Annista ei ole juuri muita juttuja ollut kuin ainoastaan mieheen liittyvää. Tuntuu, että hänestä on jotenkin niin ihmeellist, että hänellä on arabimies. Hohhoijaa.
Kommentit (9)
Toimittajat tekee juttuja niistä asioista, jotka kiinnostaa ihmisiä. Jos toimittaja soittaa ja ehdottaa juttua, tuskin tämä Anni kieltäytyy, kun kerran on mukana missikisassa ja tarvitsee julkisuutta. Jos toimittaja haluaisi tehdä jutun vaikka Annin polkupyörästä, toki suostuisi siihenkin.
Annissa ja sen miehessä on kaikki lööppikaman ja kiinnostavuuden ainekset: kauneus, rakkaus ja rikkaus. Niistä suomalaisetkin lukijat kiinnostuvat.
mun mielestä noi jutut on vaan antaneet entistä negatiivisemman kuvan Annista. Tai ainakaan itse en arvosta naisia, jotka kehuskelee miehellään ja varakkuudella lehdissä. Hän voisi hyvin sanoa, että tämä on yksityisasiani, en puhu siitä julkisesti, mutta Anni tuntuu oikein nauttivan siitä, että kaikki saa tietää, että hänellä on rikas mies.
Annissa ja sen miehessä on kaikki lööppikaman ja kiinnostavuuden ainekset: kauneus, rakkaus ja rikkaus. Niistä suomalaisetkin lukijat kiinnostuvat.
mun mielestä noi jutut on vaan antaneet entistä negatiivisemman kuvan Annista. Tai ainakaan itse en arvosta naisia, jotka kehuskelee miehellään ja varakkuudella lehdissä. Hän voisi hyvin sanoa, että tämä on yksityisasiani, en puhu siitä julkisesti, mutta Anni tuntuu oikein nauttivan siitä, että kaikki saa tietää, että hänellä on rikas mies.
Lähinnä yrittää puolustella että muslimikin on samanlainen ihminen kuin muutkin.
Kyllä on tyhmän kuvan antanut itsetään tämä Anni. Saa äiti hävetä ihan oikeasti
Kukaan muu missiehdokas ei ole tuonut rakkaitaan samalla tavoin julkisuuteen kuin tämä Anni. Lisäksi Anni tekee itsestään vielä täysin pellen. Menee lehtien kansiin poseeraamaan otsikolla "näitä kuvia ei anopille näytet" LOL :D
Tyttö vissiin kuvittelee, ettei ulkomailta voi noita kuvia löytää. Googletus ei kovin vaikeata ole..
ei edes pidetä rikkaana, vaan on pikemminki alempi keskituloinen. Siellä riittää sheikkien lapsia joka lähtöön ja jokaisella niistä on Suomen valtion budjetin verran omaisuutta.
terv. molemmissa paikoissa vuosia asunut
kuin pieni osa. Suurin osa on tavallisia pulliaisia ja tuo Annin mies on tavallista rikkaampi.
ei edes pidetä rikkaana, vaan on pikemminki alempi keskituloinen. Siellä riittää sheikkien lapsia joka lähtöön ja jokaisella niistä on Suomen valtion budjetin verran omaisuutta.
terv. molemmissa paikoissa vuosia asunut
En mitenkään ihmettele että on mamu sulhanen. Sopii oikein hyvin kuvaan
Toimittajat tekee juttuja niistä asioista, jotka kiinnostaa ihmisiä. Jos toimittaja soittaa ja ehdottaa juttua, tuskin tämä Anni kieltäytyy, kun kerran on mukana missikisassa ja tarvitsee julkisuutta. Jos toimittaja haluaisi tehdä jutun vaikka Annin polkupyörästä, toki suostuisi siihenkin.