Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nokialaisille ei enää myönnetä lainaturvaa. Laajeneekohan käytäntö kohta muuallekin?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi nokialaisia pitäisi suosia?

Vierailija
2/11 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, en tarkoittanut, että Nokialaisia pitäisi suosia vaan päinvastoin sitä, että en ole koskaan aikaisemmin kuullut, että jos firmassa on vaikka YT-neuvottelut, niin että ei saisi lainaa. Nokialaisia ei saisi myöskään mielestäni ainoastaan kohdella noin, mutta ottaako pankit nyt sitten käytännöksi soittaa aina firmaan, että onkos teillä käynnissä YT-neuvottelut.

Olen kyllä aika tavalla samaa mieltä kuin Kauppalehden artikkelia kommentoinut, että keskiverrosti nuo on aikamoista asiakkaiden huijaamista koko vakuutukset ja sitten kun niitä oikeasti voisi tarvita, niin niitä ei kaupata, joten on itsestäänselvää, että pankki voittaa aina.

Itse rakentaisin itse itselleni lainaturvan, jos minulla olisi asuntolainaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun yt-neuvottelut eivät ole edes alkaneet.

Vierailija
4/11 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan olla töissä pienessä firmassa, josta ei uutisoida etusivuilla, niin pankki ei edes tiedä vaikka pomo olisi edellisenä päivänä kahvipöydässä lupaillut koko porukalle potkuja heti seuraavalla viikolla.

Aika ristiriitaista kyllä.

Vierailija
5/11 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän muutamankin tapauksen Helsingissä, jossa määräaikaisessa työsuhteessa ollut lähihoitaja on saanut asuntolainan pankista. Toinen tietämistäni oli vielä sinkku, joten puolison mahdolliset suuret tulot eivät vaikuttaneet lainapäätökseen.

- ohis

Vierailija
6/11 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako tuossa tilanteessa edes harkita lainaa, jos on selkä irtisanomisen riski?

Vierailija
7/11 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako tuossa tilanteessa edes harkita lainaa, jos on selkä irtisanomisen riski?

lainaturvat ovat melkein huijausta joka tapauksessa, mutta se nyt ei oikeastaan edes liity tähän.

Mutta voisihan tuo olla fiksu tilanteessa, että laina on jo olemassa ja ottaa lainaturvan jälkikäteen, jos epäilee saavansa potkut. Tuntemattomassa firmassa töissä ollessa samassa tilanteessa tämä todennäköisesti onnistuisi, Nokialla oleville nyt ei. Mutta toisaalta liikeyritys saa ihan itse päättää kenelle sitä myöntää ja kenelle ei, mutta ristiriita tuossa on minusta silti.

t. 5

Vierailija
8/11 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

määräiaikaisessa työsuhteessa ollessani ja toisen kerran kun hoidin lasta kotona eikä ollut työpaikkaa mihin palata. Puoliso ei ole suurituloinen, laina mitoitettu meidän molempien tulojen mukaan.

Hoitoalalla tämä ei kuitenkaan ole mikään ongelma, töitä on enemmän kuin tekijöitä.

t. sh

Tiedän muutamankin tapauksen Helsingissä, jossa määräaikaisessa työsuhteessa ollut lähihoitaja on saanut asuntolainan pankista. Toinen tietämistäni oli vielä sinkku, joten puolison mahdolliset suuret tulot eivät vaikuttaneet lainapäätökseen.

- ohis

Vierailija
9/11 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Nokia ole kokonaan toimintaansa Suomessa lopettamassa ja 'uhanalaisilla' yksiköillä on vielä jatkoa sekä osa työntekijöistä varmasti siirtyy uusiin hommiin.

Eli kukaan ei tällä hetkellä vielä tiedä, joutuuko lähtemään vai saako jäädä.

nimim. nokialainen

Vierailija
10/11 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos firmassa yt tulossa. Mikäli kusettaa pankkia tässä asiassa, ei pankin tarvitse maksaa lainaturvaa työttömälle. Muutenkin lainaturva alkaa vasta vuoden kuluttua lainan myöntämisestä.

Ihan normaali käytäntö tuo uutisoinnin asia.

Vierailija
11/11 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, en tarkoittanut, että Nokialaisia pitäisi suosia vaan päinvastoin sitä, että en ole koskaan aikaisemmin kuullut, että jos firmassa on vaikka YT-neuvottelut, niin että ei saisi lainaa. Nokialaisia ei saisi myöskään mielestäni ainoastaan kohdella noin, mutta ottaako pankit nyt sitten käytännöksi soittaa aina firmaan, että onkos teillä käynnissä YT-neuvottelut.

Olen kyllä aika tavalla samaa mieltä kuin Kauppalehden artikkelia kommentoinut, että keskiverrosti nuo on aikamoista asiakkaiden huijaamista koko vakuutukset ja sitten kun niitä oikeasti voisi tarvita, niin niitä ei kaupata, joten on itsestäänselvää, että pankki voittaa aina.

Itse rakentaisin itse itselleni lainaturvan, jos minulla olisi asuntolainaa.

mun mielestä ei ollut mitään puhetta, että Nokialaiset ei saisi lainaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi