Miksi ennen minuun niin ihastunut ihminen käyttäytyy nyt näin?
Ennen oli kuin naantalin aurinko minut nähdessään, haki katsekontaktia, hymyili, hakeutui juttusille, flirttaili selvästi.
Nyt; ei välttämättä edes tervehdi. Silti vilkuilee ja seurailee minua katseellaan, mutta on kuin ei huomaisikaan muuten.
Olen varattu..
Kommentit (13)
kun keskustelin toisen ihmisen kanssa, niin hän pyöri koko ajan lähistöllä. Ja toisinaan silti hakeutuu lähistölle sinne missä minä olen...
ap
jos olet varattu niin mitä pirua se sinua kiinnostaa??
jos olet varattu niin mitä pirua se sinua kiinnostaa??
Taitaa aapeetä vaan harmittaa, jos ei olekaan enää niin suuren ihastuksen kohteena...
siksi, että olen itsekin ihastunut... :/ mutta siis varattu..
ap
hän ei aluksi tiennyt sinun olevan varattu, mutta sai sen selville myöhemmin ja luovutti siksi. Ehkä hänen periaatteisiinsa kuuluu, ettei sekaannu varattuihin.
jos on loukkaantunut jostakin? Heitä pieni flirtti ja katso, mitä seuraa?
olen itsekin ajatellut, että ehkäpä on luovuttanut (flirttailua kesti monta vuotta), mutta miksi sitten kuitenkin seurailee minua katseellaan ja hakeutuu lähistölle jne?
Jokin aika sitten sain häneen katsekontaktin läheltä, ja hän siirsi heti katseensa rintoihini, niin että minäkin sen huomasin selvästi.
Mitähän tässä nyt itse sitten tekisi, että saisi asian selväksi..? En halua nolata itseänikään, enkä olla "tyrkky". Mutta tulen ennen pitkää hulluksi tän asian kanssa.
jopa niin, että sen jotkut tulkitsevat ihastumiseksi.
Jos huomaan, että tällä tavalla on päässyt käymään, downshiftaan omaa käytöstäni ja yritän vähän vältellä tuota ihmistä.
Toisaalta saatan "tsiigailla" koska minua harmittaa, että en voinut olla vain ystävä ja olla ystävällinen ilman ihastumisia. Ja mittailla toista, että vieläköhän tuo luulee et oon siihen ihastunut.
Tai sitten olet osoittanut "liikaa" vastakaikua ja siitähän miesten innostus tunnetusti lopahtaa.
Usko pois, vankan kokemuksen rintaääni puhuu.
Veikkaan tuota ensimmäistä vaihtoehtoa, että hän on jonkun tavannut.
nyt tätä "urpåa" että miten mä selvitän tän asian, en oikeasti jaksa tätä enää.. monta vuotta jatkunut. Miten saisin selville, onko hän vielä kiinnostunut? Miksi katselisi, jos ei olisi? :O
ap
Mitä sä haet? Kaipaa pönkitystä huonolle itsetunnolle?
nyt tätä "urpåa" että miten mä selvitän tän asian, en oikeasti jaksa tätä enää.. monta vuotta jatkunut. Miten saisin selville, onko hän vielä kiinnostunut? Miksi katselisi, jos ei olisi? :O
ap
mutta vielä haluaa tsiigailla... On tajunnut siis, ettei saa sua, vaikka miten olis, eli tyytyy kohtaloonsa, joka on fiksusti tehty.