Arkiviikon ruokalista... kommentteja?
Kaikki siis teen ite tuoreista aineksista:
ma: spagettilaatikko
ti: siskonmakkarakeitto
ke: kanawok
to: kasviscurry
pe: kalapuikot ja perunamuussi
lisänä on aina tarjolla hedelmiä (appelsiini, kiivi, verigreippi, viinirypäle ja bansku) ja välipalaksi gefilus-juotavia jogurtteja, rahkaa ja viiliä
Kommentit (13)
ruskistan kanasuikaleet(maustamattomat) öljyssä ja curryssä, lisään erilaisia kasviksia/vihanneksia yleensä pakastepussista ja paista pari minuuttia, lisään mukaan kookosmaitoa ja currytahnaa
keitän nopeasti nuudelit ja lisään ne vikaks ja sit maustan vielä jos tarttee
Itse tekisin vielä toisen kasvisruuan. Lisäksi käyttäisin liharuuissa aika vähän lihaa (ei siis esim. kanawok jossa 400 g kanaa ja 1 sipuli ja 1 porkkana), tosin sinähän voit jo tehdä näin kun ei ollut mainintaa siitä paljonkon kasviksia on noissa liharuuissa mukana :)
ja perusraasteita - ne uppoaa lapsiin parheiten
voisihan noihin muihinkin tosiaan lisätä, kiitos vinkistä
kun molemmat ovat siis curry-ruokia? Eikö se ole vähän tylsää?
olipas järkevä idea katsoa koko viikon ruokaohjeet valmiiksi!
voi olla esim. hapanimelä.
kun molemmat ovat siis curry-ruokia? Eikö se ole vähän tylsää?
siskonmakkara samta kysymykset?
kalapuikot kans, mitä merkkiä ostit? lohipuikot ainoot joiissa on sydänliiton merkki, jotenkuten siis terveellistä
jogurtit sisältää 7-8 palaa sokeria per 2dl purkki!!!!! ei niitä , vaan maustamaton jugurtti/rahka siihen omia mustikoita mansikoita tms viili ihan sama, ei hyvä, jos ei sit maustamaton
spagettilatikko, onko mistä ? jauhelihasta? kasviksista?? eli ei hyvä jos possuun/naudan jätelihaa....
eli ei minun makuun ihan ole teidän ruokalista, valitettavasti
ja todella paljon sait noihin vielä rahaa meneen ????
kalapuikot on lasten vaatima einesosuus =)
Omatehdyt kalapuikot olis kyllä paljon parempia...
Itse viipaloin jähmeisen pakasteseitin puikoiksi ja kierittelen kananmunassa ja (korppu)jauhoissa ja paistan pannulla.
Hirveän kalliita eivätkä ole loppujen lopuksi tavallisia tuotteita parempia. Itse käytin jonkun aikaa niitä ja jätin sitten ne pois enkä huomannut mitään muutoksia olossani. Huijausta, sanon minä.
lähden tästä kauppaan