Minkälaista musiikkia 35-vuotiaat kuuntelevat?
Kommentit (33)
Apulantaa, CMX:ää, Happoradiota, Bon Jovia, Metallicaa, Zen Cafeta, Don Huonoja, Jenni Vartiaista, Kissiä jne.
klassista, tällä hetkellä erit. Beethovenia
jazzia, 1920-60-luku Armstrongista Miles Davisiin
soulia, R&B:tä, Tamla Motownia, nykyisistä Prince on suosikki
rockia, System Of A Down erityinen suosikki, vanhoista punkbändeistä Clash
vanhaa Suomi-iskelmää varsinkin kesäisin :)
Olen 41 v.
Sentenced,
vanha Gn'R,
Aerosmith,
Black Label Society,
Disturbed,
jne.
Mamma-76
- lastenlauluja lasten kanssa
- radiosta tulevaa musiikkia autolla ajaessa
Lasten kanssa kuuntelen lastenlauluja. Itse pidän hengellisestä ylistysmusiikista.
Linkin Park
U2
Rihanna
Pink
Duffy
Adam Lambert
Gunnarit
Lenny Kravits
David cook
Robbie Williams
Välillä kuunteleen myös nuoruuden innostuksia eli Take that:ä, Spice girlsiä ja backstreet boyseja :) Nuorena kuuntelin Eppu normaalia, mut nyt en enää jaksa..
ja kuuntelen:
-ysäripoppia/dancea (kultaiset nuoruusvuodet..)
-suomalaista iskelmää, sekä vanhaa että uudempaa
-tämän päivän artisteista Rihannaa, Velvetiä, Poets of the Fallia, Septemberiä jne
-Sonata Arctica, Metallica, Ac/Dc, Scorpions
-gregoriaanista kirkkolaulua
-klassista
-marssilauluja
Metallicaa, Kotiteollisuutta, Amorphista, Mokomaa :)
ja kuuntelen kasareita ja ysäreitä Metallicasta Abbaan. Nykymusasta ehkä joku Lady Gaga ja Green Day menettelee, mutta ei muuta.
Ykkönen on Led Zeppelin ja Robert Plantin soolotuotanto, sit Uriah Heep, Deep Purple, Vollbeat, Whitesnake yms yleensäkin vähän raskaampi musa. Ite on tämmönen kahden lapsen äiti, konttorirotta.
ja minulla on mp3:lla: punkkia ,lähinnä offspringiä, greendaytä, apulantaa, pink floydia, p!nkiä, dixie chicksiä, cardigansia, kotiteollisuutta ja sir elwoodin hiljaiset värit.
Taidan olla aika skitso musiikkimaulta.
ja minulla on mp3:lla: punkkia ,lähinnä offspringiä, greendaytä, apulantaa, pink floydia, p!nkiä, dixie chicksiä, cardigansia, kotiteollisuutta ja sir elwoodin hiljaiset värit. Taidan olla aika skitso musiikkimaulta.
10-15 vuotta vanhaa nostalgiahuttua.
ja minulla on mp3:lla: punkkia ,lähinnä offspringiä, greendaytä, apulantaa, pink floydia, p!nkiä, dixie chicksiä, cardigansia, kotiteollisuutta ja sir elwoodin hiljaiset värit. Taidan olla aika skitso musiikkimaulta.
10-15 vuotta vanhaa nostalgiahuttua.
satun inhoamaan kaikkee rihanna määkimistä. Ei offspring ja p!nk oon niin "vanhaa" (jos tie dät ees mitä ne on )Makunsa kaikilla!
Kuuntelen NRJ:tä, sen lisäksi erityisesti Techno-houset tyylinen uppoaa. Ja lisäksi olen alkanut tykätä enemmän kuin aiemmin ihan ns. ikivihreistä.
Ei erityisiä suosikkeja. Nuorempana musamaku vaihteli enemmän.
nykyinenkin musiikkimaku menee rock-linjalla. Tosin aika paljon raskaampaa kuuntelen nykyisin kuin nuorempana.
Mun ymmärrykseen ei vain mene Rihannat ynnä muut musiikkikanavabändit. Tosin rockistakaan en kestä näitä uusia jenkkibändejä, kuten Linkin Parkia tai 30 seconds to Marsin tyylisiä bändejä.
Mun musiikkimakuun kuuluu:
Metallica
Rammstein
Amorphis
Disturbed
vanhoja hyviä, kuten Pulpia ja kumppaneita, sitten kotimaisista mm. Apulantaa, CMX:ää, Irinaa, Maija Vilkkumaata, PMMP:tä, Leeviä, Rasmusta, Juicea yms. Meillä on ihan hirveä määrä kaikkea ihme musiikkia koneella/iPodissa, joten välillä kuunnellaan kyllä ihan mitä sattuu.
Apulanta,uniklubi,Poets ot the fall,Paula Koivuniemi,Suvi Teräsniska jne..Aika kaikki ruokanen ja kotona usein voice päällä töllön kautta ja lasten kautta sit musaa Petri Nygårdista Justin Bieberiin:)-toi Nygård soi muuten baarissa viime vkonloppuna vissiin 4 tai 5krt..?