Kauanko kehityskeskustelusi kesti?
Kommentit (11)
vaikka samassa puljussa kohta 3 vuotta
mutta ei nyt koskaan alle puolta tuntia. Tarkoitus on kai sen pomonkin päästä vähän paremmin kärryille myös sellaisista asioista joita ei aina heti huomaa ja tulevaisuuden tavoitteista, työssäjaksamisesta, koulutustarpeista jnejne.
tulevaisuuden tavoitteista, työssäjaksamisesta, koulutustarpeista jnejne.
eli 20 netto ja aivan yhtä tyhjän kanssa.
Ensi viikolla on tulossa. mennään jonnekin kahville juttelemaan, ja käydään asiat läpi.
Mulla on ihan huippu pomo ja jutellaan samalla kaikki asiat maan ja taivaan väliltä... Lapset, parisuhde, juorut jne. Olen onnekas :-)
Sijaisesta ei kukaan ole kiinnostunut, kunhan vain jaksaa painaa töitä :(
tulevaisuuden tavoitteista, työssäjaksamisesta, koulutustarpeista jnejne.
t. nro 5.
mulla on ihan huippupomo.
Tarkoitinkin ekassa kommentissani että niitä asioita mitä mielestäni kaikkien kehityskeskustelussa pitäisi olla.
Meillä on kyllä ihan työnantajan ohjeistuksessa velvoite että kehithyskeskustelu pitää käydä kaikkien kanssa. Myös sijaisten tietyillä edellytyksillä (olikohan niin että sijaisuuden tulee kestää yli kuukauden).
olen sijaisena ollut kehiyskeskustelussa, jossa totesin pomolle hakevani toista työpaikkaa ja latelin kaikki epäkohdat työssä ja työyhteisössä... poiki paljon hyvää
Mulla meni n. 1,5 tuntia viimeksi. Onko sinusta lyhin mahdollinen aika jotenkin ihanne?