Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin äsken hiihtämässä 15 km! Hajotkaa plösöt av-mammat. T. 162/51

Vierailija
24.02.2011 |

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hiihdetään, niin hiihdetään sitten kunnon lenkki, tuo nyt onnistuu keneltä vaan. Jopa läskeiltä.

Vierailija
2/50 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet kaiketi niin keskikuntoinen, ettei kroppa kestä kauaa joka päiväistä treeniä.

Muuten ihan sopiva määrä liikuntaa.

ps. nämä av-mammat liioittelet vahvasti suorituksiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen menee perinteisellä tunti ja luistelutyylillä vajaa tunti. Ei vastaa edes kympin lenkkiä juosten.

Itse hiihdän n. 100km viikossa ja päälle juoksen n. 40km näin talvikaiaan. Lisäksi pari lihaskuntoharjoitusta. Enkä edes näitä pidä paljona vaan tämän verran pitäisi liikkua ihan keskivertoihmisen.

Kyllä muuten vastaa rasitukseltaan yli kympin hiihtolenkkiä. Näistä on paljon faktoja.

Vittu mene pois provoaamsta.

Vierailija
4/50 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävelin meidän portaat 5 kerrokseen vielä 400 kertaa notta saisi reisiin vähän pitoa. Vielä 89 kuukautta treeniä ja paino on tippunut kilon!

Vierailija
5/50 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiihto on puolet juoksusta kilometreittäin laskiessa. Eli parikymppiä hiihtäen, on vastaavaa juoksua kymppi.

Pyöräilyssä suhde on vielä keveämpi. Ehkä noin kolmasosa. Eli kolmekymppiä pyöräilyä vastaa kympin juoksua.

Hiihdossa tulee alamäissä sen verran sykkeelle lepoa, että ei vastaa suoraan juostuja kilometrejä.

Siihen menee perinteisellä tunti ja luistelutyylillä vajaa tunti. Ei vastaa edes kympin lenkkiä juosten.

Itse hiihdän n. 100km viikossa ja päälle juoksen n. 40km näin talvikaiaan. Lisäksi pari lihaskuntoharjoitusta. Enkä edes näitä pidä paljona vaan tämän verran pitäisi liikkua ihan keskivertoihmisen.

Kyllä muuten vastaa rasitukseltaan yli kympin hiihtolenkkiä. Näistä on paljon faktoja.

Vittu mene pois provoaamsta.

Vierailija
6/50 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hiihdetään, niin hiihdetään sitten kunnon lenkki, tuo nyt onnistuu keneltä vaan. Jopa läskeiltä.

minä olen huonokuntoinen aloittelija ja tuollainen lenkki menee aamulla ennen töihin menoa. mitä tuosta kehumaan, aika surkeata kuten minullakin.

Vierailija
7/50 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelis urheilemaan tuossa pakkasessa. Lähipiirissä on eräs, joka on urheillut keuhkonsa pilalle -15 astteessa, vetämällä 20-40km pyörälenkkejä. Vaikka terve olenkin, niin aamuinen -25 astetta kävi henkeen niin, ettei bussille kiiruhtaminen tuntunut hyvältä! t. 161/49 (ja raskaana rv16.)

Ethän mieti kilojasi kun olet raskaana???

Vierailija
8/50 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn miehen kanssa yhdessä 3-5 kertaa viikossa. Hajoa ihan itse vaan.

t. 168/81

Vierailija
9/50 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelis urheilemaan tuossa pakkasessa. Lähipiirissä on eräs, joka on urheillut keuhkonsa pilalle -15 astteessa, vetämällä 20-40km pyörälenkkejä.

Vaikka terve olenkin, niin aamuinen -25 astetta kävi henkeen niin, ettei bussille kiiruhtaminen tuntunut hyvältä!

t. 161/49 (ja raskaana rv16.)

siis oikeasti polkiessahan esim kädet paleltuu ja muutenkin kroppa on aika lailla liikaa paikallaan siinä.

Kyllä juoksemaan pystyy ihan hyvin kun jättää alle 10 km niin ei ehdi poskipäät paleltua. Henkeen minulla ei ota yhtään kun pidän sykkeen tarpeeksi alhaalla. Tosin ei ota kovemmassakaan vauhdissa kunhan aloitan hitaammin ja pikkuhiljaa kiristää vauhtia. Oman kunnon mukaan toki liikutaan eikä aleta repimään paukkupakkasilla.

Vierailija
10/50 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

psst, muiden ei tarte olla huonoja jotta sä olisit hyvä...

Vierailija
11/50 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluummin sitten hajoan, kuin lähden vetämään jotain 15 kilometrin hiihtolenkkiä tuonne ulos. =DDD

Vierailija
12/50 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiihdän joka päivä 15-20km t.165/65

Vierailija
13/50 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän 15 km ole suksilla paljon mitään. Mutta hienoa, että viitsit lähteä, tsemppejä!

Vierailija
14/50 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähden kohta kyykkäämään salille, hajoa siihen

Vierailija
15/50 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tanssiharrastukseen, huomenna zumbaan ja maanantaina jumppaan.

T: pläski palstamamma

Vierailija
16/50 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla onkin vielä pari kiloa varaa tiputtaa...

Vierailija
17/50 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun liikkua, että pysyt noissa mitoissa? Mun ei tartte tehä mitään. Painoa on saman verran ja pituuttakin on hivenen enemmän.

Eli hajoo ihan ite vaan =D

Vierailija
18/50 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun liikkua, että pysyt noissa mitoissa? Mun ei tartte tehä mitään. Painoa on saman verran ja pituuttakin on hivenen enemmän.

Eli hajoo ihan ite vaan =D

Ei kai liikkuminen ole mitään "tarttemista" vaan tuo energiaa, iloa ja terveyttä.

Nimi. ei ap, vaan muu lukija

Vierailija
19/50 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiihtämällä mennään sitten useampi kymppi, jos kerta sukset jalkaan laitetaan.

t. 161/53

Vierailija
20/50 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi söin 2 suklaapatukkaa...

T:159/51

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi