Sain tänään neljä tonnia bonareita
Siis tilille kilahtivat, netto. Onpa kivaa saada vähän ylimääräistä, voi lähteä vaikka reissuun:)
Joo tiedän ihan turhis, mutta pakkohan tätä on jossain hehkuttaa.
Kommentit (13)
bonarit on aina kiva lisä. Itsellä menee niin saakutisti veroja niistä (viimeksi yli 50%) että harmittaa mutta aina kaikki on kotiinpäin :)
Vaikka oma yksikköni tuotti voittoa ihan kivasti, saadaan siitä iloita peräti 500-700€ vuosibonarilla.
Jee, saakin sitoutumaan tähän puljuun.
Kertokaas missä firmoissa maksetaan hyviä bonuksia?
mä ootan omia bonareita kelalta,kun jaksais eka lähettää ton hakemuksen...ja olikohan meillä joku kuntalisäkin??ou jeah=)
meidän tiimille sen verran että siitä posahtaa suurinpiirtein samat 4000 euroa per lätty brutto. Tulostavoitteiden saavuttamiseen sidottua henkilökohtaista palkanlisää saan viimevuodelta noin 7000 euroa bruttona. Mutta kyllä sen eteen on töitä tehtykin.
Meillä voittopalkkiot edelliseltä vuodelta maksetaan aina huhtikuussa.
Tilillä 1,16e. Lisää tulee kuun viiminen päivä, mutta ne menevät heti rästissä olevien laskujen ym maksamiseen:)
Ihan turhis, mutta pakkohan tätä on jossain hehkuttaa.
(Mun kohdalla vaan pätee se, et jos ei oo rahaa niin mitä enemmän asiasta tekee huumoria niin sen vähemmän pahalta tuntuu)
mulle kolahti jo viime kuussa yli 11 000 (siis tuossa on palkka mukana)
Hyvä me, pyörii nuo kotiäitienkin tuet :))
mutta maksimissaan 1500€ ja uskon summan oiekasti olevan vielä vähemmä, joitakin satasia...
t. Yksi, joka osaa iloita myös muiden onnistumisista
Vaikka olin 80 hengen asiantuntijaorganisaatiomme parhaiten suoriutunut koko viime vuodelta. (Noi tosin vain 2H10 bonarit.)
Tasan ei käy onnen lahjat (p.o. tulospalkkiot).
Mä saan ensi palkassa n. 12 000€ bruttoa, toki verottaja vie kamalasti, mutta enköhän uuden laukun ole kuitenkin ansainnut!
Mä saan ensi palkassa n. 12 000€ bruttoa, toki verottaja vie kamalasti, mutta enköhän uuden laukun ole kuitenkin ansainnut!
Sille joka kysyi mistä hyvästä noita saa - laskutukseen (viime vuodelta) perustuvat em. bonukset. Kyseesä siis 1 kk:n palkkaa vastaava summa, joka ei varmaan monelle (tällaisena bonuksena) ole edes iso. Itse olen enemmän kuin tytyyväinen.