Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä et ole koskaan syönyt,

Vierailija
24.02.2011 |

Mitä toiset tuntuvat syövän jatkuvasti?

Mä en ole syönyt naudanlihapihviä. Siis sellaista "kunnon pihviä" mistä aina puhutaan.

En ole syönyt sitä subia, en tiedä saako niitä edes vielä pohjoista myöten.

Ikinä en ole syönyt hesellä, kerran olen yhden mäkkärin aterian syönyt, mutten kyllä muista edes oliko se jotenkin parempaa kuin millä tahansa nakkikopilla. Käsittääkseni ne on surkean pieniä, eikai sellaisilla nälkä edes lähde.

Niin, ja yleensäkään mä en ole syönyt missään ns. kunnon ravintolassa, vain sellaisessa vähän käpyisemmässä juottolassa olen ehkä kaksi kertaa syönyt pitsan, ja yhden pikkujouluaterian:)

Myös simpukat ovat jääneet kokematta, samoin ravut jotain katkarapukeittoon tai saarioisen roiskeläppään eksyneitä yksilöitä lukuunottamatta.

Niin, sushia en ole koskaan syönyt, ja tuosta mun ravintolahistoriasta voi varmaan päätellä, että mun kokemus kiinalaisesta ja thaimaalaisesta ruoasta rajoittuu mamas-nuudeleihin ja mitä eines-thai-pataa tuolta kaupan hyllyltä nyt on joskus maistanut. Intialainen, mitä se on? Purkki currya joka sapuskaan ilmeisesti?

Muita joilla on selvästi sivistyksessä ruoan suhteen aukkoja?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt useasti sushibaarissakin, mutta en ole ikinä vielä syönyt sitä.

En periaatteestakaan halua sitä syödä kun se oli ainakin pari vuotta sitten ns.muotiruoka..

Vierailija
2/19 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnon sushi, enkä ole tainnut hummeriakaan koskaan päästä maistamaan ja en ole varma karhunlihasta, onko joskus tullut syötyä.

Etanat, simpukat, hait ja valaat ja kengurut on tullut maisteltua :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etanat ja simpukat ovat kyllä tuttuja.

Vierailija
4/19 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

katkarapuja,etanoita,simpukoita enkä muita mulle ällötyksiä jo ajatuksena.

Vierailija
5/19 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etanoita, simpukoita, rapuja jne

Vierailija
6/19 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etanoita, sushia, hummeria, rapuja, ostereita, tofua... Eikä ole mitään näitä vastaan, ei ole vain tullut eteeni. Maistaa voisin kaikkea:)

Vierailija
7/19 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maistamatta, en tiedä miksi en pystynyt edes maistamaan, kun normaalisti maistelen kaikkea edes kerran.

Vierailija
8/19 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pässinkiveksiä enkä suklaakuorrutettuja muurahaisia.

Vierailija
9/19 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin sushi on jäänyt jostain syystä kokeilematta.

Vierailija
10/19 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan olen syönyt melkein kaikkea tässä ketjussa mainittua: simpukoita, etanoita, sushia, rapuja...

Vierailija
11/19 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuhat vuotisa munia. Anjeriasta en ole koskaan syönyt. Muutoin kaikkia äyriäisiä olen syönyt en merimakkaroita tai merisiilejä. Enkä valasta, haita kyllä.

Joitain eksoottisi hedelmiä en ole syönyt, rambutani tuli mieleen. Muuten syön kyllä mitä vaan sushista tappaiskeittoon. Nakkeja ja lenkkiä en mielelläni syö,

Vierailija
12/19 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin paljon mereneläviä, jotka ei nappaa.

En ole koskaan syönyt esim. lehmän kieltä, enkä minkään eläimen kiveksiä. Enkä syö.

En ole koskaan syönyt lammasta, en ainakaan teitoisesti.

Vierailija
13/19 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nisäkkäiden munuaisia, kieltä, kiveksiä, aivoja. Hyönteisiä. Ostereita, hummeria. Pullamössöä, pappilan hätävaraa, köyhiä ritareita. Monia muiden maiden perinneruokia (haggis, mädätetty hai, hapansilakka...)

Sen sijana olen syönyt esim. hiiriä.

Vierailija
14/19 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mm. kinkkukiusaus, kebablihapussit, kananugetit, valmiit jauhelihapihvit, pakasteperunasekoitukset, valmiit hampurilaiset jne.

Vierailija
15/19 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen reissannut paljon ympäri maailmaa ja olen syönyt lähes kaikkea mitä on vastaan tullut. Muunmuassa pikkulintuja, rottaa, koiraa ja sammakkoja. Mutta yksi asia jäi syömättä, kanan sikiö eli puoliksi kehittynyt lintu kananmunan sisällä. Haisi niin voimakkaalle, etten kyennyt sitä napostelemaan.

Vierailija
16/19 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on osterit maistamatta.

Vierailija
17/19 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole minäkään koskaan syönyt intialaista ruokaa, enkä thaimaalaista.

Hummeria en ole maistanut enkä etanoita. Enkä kampasimpukoita, niitä tosin haluaisin maistaa.

Vierailija
18/19 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:han kyseli TAVALLISIA ruokia (joita moni syö), joita ette ole itse syöneet. Tuskin pässinkivekset ja kuoreen keitetyt linnunsikiöt oli ihan se, mitä tässä ajettiin takaa? ;-)

Itse en ole maistanut mitään suomalaisia uutuustuotteita kymmeneen vuoteen (asun ulkomailla). Kaikki karkit ja einekset ja ihanuudet mistä palstalla vaahdotaan on mulle ihan tuntemattomia.

Voileipäkakkua en ole syönyt elämässäni kuin kaksi kertaa!

Vierailija
19/19 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jauhelihapizzaa. Ko. firman kinkkupizzaa maistoin kerran teininä, se oli yhdistetty ensimmäinen ja viimeinen kerta. Silti tiedän, että silläkin tuotteella on omat faninsa, en vaan ymmärrä miksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi