Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku laitto linkin jossa kädellä oli 11vko sikiö.

Vierailija
23.02.2011 |

Nyt aavistuksen ahdistaa :(

En ole katunut aborttia koskaan mutta nyt tunnen itseni murhaajaksi.

Valehtelin lääkärille viimesten kuukautisten ajankohdasta 3vko.

Lääkäri sanoi, että vaikuttaa olevan pidemmällä mitä kuukautiset antaa ymmärtää.

Pidin kuitenkin pääni ja abortoitiin n. 14vko sikiö.

Sehän oli jo ihan vauva.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on ultrasta saatuja 4D kuvia n. viikolta 12 ja niissä näkyy todella hyvin miten kehittynyt sikiö jo siinä vaiheessa on. täydellinen pieni vauva. kun taas tavallisissa ultrakuvissa on pelkkä "katkaravun" näköinen otus.

olen todella pahoillani sinun tuskastasi :(

minusta ihmisillä ei ole tarpeeksi käsitystä miten nopeaa se kehitys on. minua yritettiin painostaa aborttiin ja ihmiset puhuivat siitä minulle kuin shoppailusta! otin asioista itse selvää netistä ja luin ja luin ja luin ja nyt tiedän. ajattelin itsekin joskus että tekisin sen jos tulisin "väärään" aikaan tms raskaaksi. tein täysin oikean päätöksen ja pidin lapsen ja nyt myös aboritn kannalla ollut isämieskin on kiitollinen ja onnellinen etten tehnyt sitä.

toivoisin että ihmiset oikeasti selvittäisivät asiaa ja lukisivat siitä, vaikka sitten niitä aborttia vastustavia sivustoja mutta hankkisivat OIKEAA tietoa eikä sitä mitä kaveri sanoo tai lääkärit jättävät mainitsematta!

voimia ap :(

Vierailija
2/50 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

netissä pyöriviä kuvia kannata ottaa tosissaan. Ne voi olla mitä vaan ja usein onkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtunutta ei voi muuttaa, teit päätöksen silloin tietojesi yms perusteella.

Olen itse kokenut saman, vauvamme oli tosin toivottu ja kovin rakas,mutta kovin sairas elääkseen;( Ei mene hetkeäkään ettenkö miettisi pientä...

Vierailija
4/50 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pidellyt kämmenelläni 13-viikkoista sikiötä ja minusta se oli hyvin kaukana vauvasta. Minusta se näytti ultrassa isommalta ja "vauvamaisemmalta" kuin mitä se oikeasti sitten olikaan. Minulle tämä sikiön näkeminen oli helpottavaa kun huomasin että se olikin vielä noin pieni (kyseessä ei ollut abortti).

Vierailija
7/50 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailmassa ja lääkärikunta yllyttää niihin. Lääkäritkin kieltää hengeen ja vereen, että abortti ei ole murha, mutta se on samanlainen hengenriisto kuin kadulla tulisi joku vastaan ja löisit puukolla sisuksiin. Mitään eroa siinä ei ole ja naisen sisällä tuo pienokainen on tunteva yksilö.

Onneksi kuitenkin kaiken saa anteeksi jonka on tehnyt toisten yllytyksestä ja tietämättään.

Murhaajat saavat myös anteeksi kaiken, mutta joutuvat yleensä telkkien taakse, mutta abortin tekijät eivät saa mitään tuomiota tuosta murhasta.

Vierailija
9/50 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kato sita kuvasarjaa vähän eteenpäin, oisko ollut 3 tai neljäs kuva.

Kammottavaa.

Tuokin 24. viikolla abortoitu, aivan vastasyntyneen näköinen, ei mikään alkio! No, jos se olis ollut toivottu lapsi ja keskenmeno, olisi ollut mahdollisuus selvitäkin.

Vierailija
10/50 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kuinka on neljä lasta ja lapsiluku täynnä, niin en todellakaan enää voisi..

Neljännen lapseni jälkeen olin niin varma lapsiluvun olevan tässä ja jos vahinko sattuisi, niin turvautuisin vaikka aborttiin.

Joo ei kiitos..=((

Vierailija
11/50 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei edes halua katsoa noita kuvia. Mistä ei tiedä, siitä ei ahdistu.

Kuinkahan moni menee aborttiin tietämättä, minkä kokoinen ja -näkoinen se sikiö todellakin on?

Kerrotaanko klinikalla (ts pakotetaanko katsomaan) kuvia vauvasta, joka on samalla viikolla kuin abortoitava vauva? Tietääkö kukaan?

vaikka kuinka on neljä lasta ja lapsiluku täynnä, niin en todellakaan enää voisi..

Neljännen lapseni jälkeen olin niin varma lapsiluvun olevan tässä ja jos vahinko sattuisi, niin turvautuisin vaikka aborttiin.

Joo ei kiitos..=((

Vierailija
12/50 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuokin 24. viikolla abortoitu, aivan vastasyntyneen näköinen, ei mikään alkio! No, jos se olis ollut toivottu lapsi ja keskenmeno, olisi ollut mahdollisuus selvitäkin.

Vierailija
13/50 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvassa näkyy jalat ja kädet. Eli siis kehittynyt yksilö. Jos tuo ei tunne niin mikä sitten?

Vierailija
14/50 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta, itselleni on tehty myös abortti ja olin silloin 16 vuotias, en ollut missään nimessä valmis tulemaan äidiksi. Joissakin tapauksissa keskeytys tehdään myös sen vuoksi että sikiö olisi syntyessään todella kehitysvammainen.

Suomessa tehdään abortti viim. rv12 mutta myös sosiaalisten syiden turvaten rv20 ja psykiatrin lausunnon pohjalta ja monen lautakunnan kautta päätöksen aborttiin voi saada jopa yli 20 viikkoiset vauvat. Jokainen tekee sen oman päätöksen ja tiedän miltä sinusta tuntuu koska olen aina ajatellut asian niin että murha se on. Kuitenkin, itsekäs saa ja täytyy olla tässä elämässä.

Vierailija
15/50 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin heidän on käsketty tehdä. Silkka pyövelin hommaahan he joutuvat tekemään.

Vierailija
16/50 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin heidän on käsketty tehdä. Silkka pyövelin hommaahan he joutuvat tekemään.

Vierailija
17/50 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/50 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olikin, niin silti samoilla viikolla aborttejakin tehdään

Vierailija
19/50 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sikiön, pienen ihmisen alun käsineen ja jalkoineen, silmät jotka eivät nähneet mitään katsoivat kuitenkin jonnekin. Sikiö oli peukalonpään kokoinen, mutta ihan täydellinen ihmisen alku.

Halusin kaavinnan juuri tämän takia etten sikiötä olisi nähnyt, siavat kuitenkin ylipuhuttua. Tiedä sitten ajattelevatko niin että tuo on tuolla ihan oikein. Olin reilun kuukauden sairauslomalla shokkireaktion ja masennuksen takia, vieläkin syön mielialalääkettä.

Voisivat ihan pikkaisen edes välittää sairaalassa naisen toiveista. Mietin itsemurhaa ja varsinkin sitä minne hautaan sikiön

Vierailija
20/50 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta, itselleni on tehty myös abortti ja olin silloin 16 vuotias, en ollut missään nimessä valmis tulemaan äidiksi. Joissakin tapauksissa keskeytys tehdään myös sen vuoksi että sikiö olisi syntyessään todella kehitysvammainen.

Suomessa tehdään abortti viim. rv12 mutta myös sosiaalisten syiden turvaten rv20 ja psykiatrin lausunnon pohjalta ja monen lautakunnan kautta päätöksen aborttiin voi saada jopa yli 20 viikkoiset vauvat. Jokainen tekee sen oman päätöksen ja tiedän miltä sinusta tuntuu koska olen aina ajatellut asian niin että murha se on. Kuitenkin, itsekäs saa ja täytyy olla tässä elämässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi