Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suutuinko turhasta (kysymys koskee miehen ottamia velkoja)

Vierailija
23.02.2011 |

Selvisi, että mieheni on ottanut luottokortilla 5000 e velkaa. Järkytyin ja asiasta tuli muheva riita. Onko tuo summa teidän mielestänne hälyyttävä vai "ihan normaalia rahan käyttöä"? Olen itse hoitovapaalla ja mieheni käy töissä. Tuon summan lyhentämiseen menee häneltä vuosia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinänsä lainasumma ei kerro mitään, vaan tuo että sen summan lyhentäm,iseen menee vuosia.

Tietty jollain on niin hyvät tulot että maksaa tuon lainan ensi kuussa pois, silloin ei olisi syytä suuttua.

Vierailija
2/5 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia saattaisi olla , jos olisi mennyt raha johonkin tarpeelliseen ja se olisi voitu maksaa takaisin puolessa vuodessa tai vastaavassa. Mihin on käyttänyt rahat?

Tuon summan lyhentämiseen menee häneltä vuosia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin on rahat käyttänyt? Ja onko varmasti ainut velka, minkä on ottanut?

Ettei vaan paljastu lisää ikävyyksiä...

Vierailija
4/5 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olisin varmaa repiny pelihousuni tossa vaiheessa. Eli olisin suuttunut ja aika railakkaasti olisinkin. Meijän tuloilla tollasia lainasummia ei kyl oteta, niitä ei meinaan hetkessä makseta pois.

Aiheesta suutuit! Kertoko mies edes minkä takia oli ottanu noin paljon lainaa?

Vierailija
5/5 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä tässä pahinta onkin; hän ei antanut suoraa vastausta mihin rahat on käytetty. Pelkään, että ihan "elämiseen vain". En tiedä. Ahdistaa aivan kauheasti. Koen tämän luottamuksen menetyksenä. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan