Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko arki-iltana juoda viiniä, Euroopassa se on tapana ainakin

Vierailija
22.02.2011 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä ainakin juon nyt, kun risoo niin kauheesti nuo jotka luulee erityislasten vanhempien käyttävän diagnoosia vain tekosyynä.

Huom, en laista nyt hoitovastuutani, lapseni on KYLÄSSÄ sukulaisilla, käyttäytyy siellä paremmin kuin kotona - saakohan sen jättää sinne lopullisesti?

Vierailija
2/7 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, voiko, mutta itse ainakin join. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroopassa olen joo, huvikseni tein eroa meidän junttisuomalaisten ja vanhan Keski-Euroopan välille, ruokatavoissa ja muissakin tavoissa kun vielä on eroa. Ranskassa ja Saksassa viiniä juodaan arkenakin melko yleisesti, lounaalla ja illalla ja viikonloppuna tietysti vielä muutakin vahvempaa hyvän ruon ohella. Mietin vain, kun Suomessa niin varoitellaan tästä viinikulttuurista. Olemmeko siinäkin heikompia kuin muu Eurooppa.

Vierailija
4/7 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tunnet huonoa omaatuntoa jostakin.

Vierailija
5/7 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No häh, en ymmärrä kysymyksen syytä. Lienetkö sosiaalitäti/psykologi. Yritäpä kysellä motiivit kaikilta muiltakin täällä aloituksen tekeviltä.

Radiossa nyt esim on harva se viikko juttua voin ja viinin hyödyistä ja heti kohta joku arvovaltainen taho ne teilaa. Ja puhutaan, että suomalaiset juovat liikaa, miten sitten muualla juodaan joka päivä ja se on ihan normaalia. Tällaisia nyt vain ajattelin täällä.

Vierailija
6/7 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis viiniä illalla. Itse aika usein juon lasillisen kun lapset on menneet nukkumaan. Lounaalla(kin) saatan joskus viikonloppuna ottaa lasillisen, hyihyi. Humalaan en itseäni juo. Paisti joskus, mutta silloin en ole kotona enkä lasteni kanssa.

Vierailija
7/7 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä litkin toista tuntia vanhaa saunaoluttani ja kun lapset ihan just lähtee nukkumaan otan viinilasillisen tai parhaimmassa tapauksessa kaksi ja rupean sohvalle viltin alle kanavasurffailemaan.

Hyi hyi minä juoppo! =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi