Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen saanut useammaltakin naiselta palautetta hyvästä tuoksustani,

Vierailija
21.02.2011 |

vaikken käytä kuin markettidödöä :) Moni kysynyt mitä hajuvettä ja onpa hyvän tuoksuinen jne. Hassua jotenkin.

Tuoksuuko teistä jotkut ihmiset jotenkin erityisen hyviltä? Ilman hajuvettä siis?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan ehdottomasti ihmiset tuoksuvat erilaisilta vaikka ei olisi mitään hajusteita. Jokaisella ihmisellä on oma ominaistuoksunsa. Ja kyse voi olla myös siitä että toiset hikoilevat helpommin kuin toiset. Joidenkin hiki haisee paremmalle kuin toisten.

Kun nainen etsii sopivaa kumppania:

-älä käytä hormonivalmisteita

-haista miltä miehen hiki haisee

-jos pidät hienhajusta - nappaa tämä mies itsellesi, tämä mies on sinulle sopiva lissäntymiskumppani

Itseä harmittaa etten tehnyt näin, vasta hormonit lopetettuani tajusin, että mies tuoksuu väärälle.

Vierailija
2/5 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan merkitystä olla silläkin, että mitä pesuaineita käytät vaatteiden tai ihot/hiusten pesussa? Käytätkö hajustettua huuhteluainetta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuuhki ilmaa ja sanoi että vau kun sä tuoksut hyvälle:

Olin pessyt hiukseni Pantenelle (kuten yleensäkin)

Hajuvettä en meinaan käytä normaalisti ja kainaloissakin oli vaan Dermosilit.

Vierailija
4/5 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Käytin sitä usein ennen, muttei liity nyt tähän kysymykseen. Toki normaalisti hajustetut pesuaineet käytössä mutta harvoinpa kukaan on mitään omoa kehunut..? Huuhteluainetta en käytä. Ja nykyinen shampoo ei mielestäni tuoksu kun ei tuoksunut alussakaan, vrt. vaikkapa tuo Pantene.

Vierailija
5/5 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nimittäin ihmetellyt tätä asiaa mielessäni.

Olen ollut suhteessa 14 v ja aina oma mies on jaksanut ihastella ominaistuoksuani.

Hassua on se, että ei ole ihastellut pitkiin aikoihin ja olen lopettanut tupakoinnin.

Eli ilmeisesti tuoksuin paremmalle tupakoidessani.

Tosin en koskaan mennyt peseytymättä esim illalla sänkyyn (siis suoraan tupakalta).

t: se Pantenella pesijä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän