Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kuullut, että ADHD:n vanhemmat myöntäisivät osasyyksi

Vierailija
21.02.2011 |

ylivilkkauteen ravinnon? Tai myönnätkö itse oman laspesi osalta? Mä olen ihan varma, että näitä löytyy joilla syy on suurilta osin elämäntavat. Lisäaine täyteinen ruoka ja hektinen elämäntyyli.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

* paskat geenit

* vääränlainen ruokavalio

* vapaa kasvatus

Ei ne ymmärrä kun ovat itsekkin tyhmiä.

Vierailija
22/26 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on syöty lisäaineita ja sokereita ja kaikkia mahollista paskaa niin paljo ku ollaan haluttu. Tietenki siinä sivussa myös tavallista kotiruokaa, itse tehtyä alusta loppuun. Mutta vaikka ollaan näitä mössöjäkin syöty, ni lapset, ja me aikuisetkin olemme normaalipainoisia, terveitä, ei ylivilkkaita yms. Ei mitään valittamista. Normitauditki kiertää meidät. Kyllä nuo kaikki jostai muusta johtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mielestäni on kohtuutonta syytellä vanhempia tällaisella.

ONpa hienoa että sinulla on terveet lapset ja voit näinollen syyttää ja arvostella niitä joiden lapset eivät ole.

Voihan se olla että jotenkin nuo lisäaineet yms. vaikuttavat, mutta ei mielestäni voida ajatella että kaikilla/suurimmalla osalla johtuu nimenomaan siitä.

Omituista että koko muu perhe saattaa olla ns. "normaali" ja yhdellä lapsella onkin sitten adhd..

Vierailija
24/26 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ravintoa en syytä, koska syötiin normaalia kotiruokaa.

Vierailija
25/26 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen elämänlaatu parani huomattavasti. Toki hän edelleen on sieltä vilkkaimmasta päästä, mutta mitään diagnoosia hänelle nykyisillä oireilla ei etsitä. Lapsen vanhemmat ovat erittäin fiksuja ihmisiä ja uskalsivat katsoa peiliin.

Vierailija
26/26 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen elämänlaatu parani huomattavasti. Toki hän edelleen on sieltä vilkkaimmasta päästä, mutta mitään diagnoosia hänelle nykyisillä oireilla ei etsitä. Lapsen vanhemmat ovat erittäin fiksuja ihmisiä ja uskalsivat katsoa peiliin.

AINA kun lapsella on jotain tavallisuudesta poikkeavaa, vanhemmat miettivät "olenko tehnyt jotain väärin, onko vika minussa?"

ei siihen tarvita av-mammaa osoittelemaan sormella.

JA tiedoksi vaan, ei ole tieteellisesti todistettu vasta varmaksi kuin se, että OSASSA TAPAUKSISTA ruokavalion muuttaminen on HELPOTTANUT oireita. Ei siis parantanut kokonaan, eikä siis nollaa tilannetta. Tuskinpa vaan siis paranee pelkällä elämänmuutoksella. Eli et todellakaan voi syyttää ketään ennenkuin todella tiedetään mistä johtuu ja jos joku sittenkin vielä toimii niin että sairastuu niin sitten saat syyttää.

Tunnen pahan adhdn ja heidän perheessään on aina syöty luomuruokaa ja elävät muutenkin sellaista luomuelämää (vanhemmat jopa kasvisruoalla vai mitä vegaaneja ovatkaan, lapset saavat riistalihaa), äiti kotiäitinä, eivät todellakaan elä kiireistä elämää. Että ei mene läpi..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä