Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opiskelijaäidin synkkä tunnustus.

Vierailija
21.02.2011 |

Aloitin eilen työt eroottisena tanssijana. Tuntuu, että jokainen voisi lukea sen otsastani, vaikka kaikki olivat ystävällisiä eikä homma ollut niin likaista kuin ajattelin. Jollain on vain pakko tulla toimeen.

Tarjolla tuntuu olevan jotain huonopalkkaisia hanttihommia, joita tehdessäni en näkisi lastani ollenkaan. Tätä hommaa voin tehdä viikonloppuna. Tuntuu silti kaamealta.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisikohan tällä "liekin" keskustelun alkuun?

Vierailija
2/19 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun hän kysyy, mitä työtä teet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksälle en ole kertonut. Enkä kellekään muullekaan vielä. Jännitän kyllä sitä, jos joku tuttu osuu samaan paikkaan, mutta toisaalta kasvoni eivät eilen olleet edes tunnistettavat.

ap

Vierailija
4/19 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/19 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sä ap jaksat keksiä tänne näitä ö-luokan aloituksia?

Vierailija
6/19 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei kysy ainakaan vuoteen vielä mitään. Tuntuu kummallinen möykky vatsassa, jollekin on pakko saada kertoa.

Väliaikainen työhän tämä on, enkä ole ensimmäinen, joka tätä on tehnyt. Tuntuu vain siltä, että olen ylittänyt rajan, kun olen tehnyt ensimmäisen keikkani. Ja ainakin saan vuokran maksettua ja ostettua lapselle vaatteet.

ap

Vierailija
7/19 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Ap

Vierailija
8/19 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerron,että "hieron pilluani tankoon ja sitten miehiin"kerron,että "hieron pilluani tankoon ja sitten miehiin"

ei ollut minun vastaukseni.

Ap

Vierailija
9/19 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

been there, done that.

Siitä ei seuraa mitään hyvää ja joudut kantamaan sitä raskasta häpeää mukanasi lopun elämäsi, kuten minä.

Vierailija
10/19 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ansaita elantoaan, hän olisi luuseri sossupummi.

Opiskelijat ovat todella tiukilla suomessa. Hienoa AP, että olet valmis tekemään epämukavaa työtä oman ja lapsesi hyvinvoinnin eteen. Väliaikaistahan tuo kaikki vain on ja toisaalta laajentaa myös omaa maailmankuvaasi alueelta, jolle moni nainen ei koskaan katso.

Olet rohkea! Ole ylpeä itsestäsi ja lapsestasi!

Vierailija
11/19 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko stripparin palkka oikeasti huomattavasti isompi kuin esim kaupan kassan?

Onko sinulla muunlaista taustaa tanssijana? Esiinnytkö ihan yleisölle lavalla vai jossain runkkauskopissa?

Saat myötätuntoni jos tämä on totta. Minun on kuitenkin vaikea uskoa ettei muka mitään muuta vaihtoehtoa ole.

Vierailija
12/19 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

been there, done that.

Siitä ei seuraa mitään hyvää ja joudut kantamaan sitä raskasta häpeää mukanasi lopun elämäsi, kuten minä.

Mitä ihmeen häpeää? Hävettääkö tanssiminen paikassa, johon päästäkseen ihmiset ovat valmiita maksamaan??

Tajuan kyllä, että saisi hävetä, jos strippaisi esim. kirjastossa, mutta ei kai sitä tarvitse hävetä, jos tekee sitä strippibaarissa??

Ei ap

Vierailija
13/19 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko stripparin palkka oikeasti huomattavasti isompi kuin esim kaupan kassan?

Onko sinulla muunlaista taustaa tanssijana? Esiinnytkö ihan yleisölle lavalla vai jossain runkkauskopissa?

Saat myötätuntoni jos tämä on totta. Minun on kuitenkin vaikea uskoa ettei muka mitään muuta vaihtoehtoa ole.

Ja palkka riippuu myös tipeistä. Muita hommia olisi ollut tarjolla, mutta ei tällaisilla työajoilla ja palkoilla. Haluan aikaa myös opiskelulle ja lapselle. Jos olisi rahaa elämiseen muuten, en olisi lähtenyt tähän mukaan. Tanssitaustaan kuuluu mm. telinevoimistelua ja balettia.

Vierailija
14/19 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tiennyt äiti mua pienenä balettitunneille kuskatessaan, että hänen toiveensa ammattitanssimisesta kävisi toteen (ööh, huono vitsi).

Tein myös keikkaa sairaala-apulaisena. Tanssikeikoista joskus tungettiin liiveihin jopa satanen!!! vertailun vuoksi kerrottakoon, että sain sairaalasiivoushommasta koko päivän tekemällä sunnuntailisän kera ton verran.

Vierailija
15/19 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tiennyt äiti mua pienenä balettitunneille kuskatessaan, että hänen toiveensa ammattitanssimisesta kävisi toteen (ööh, huono vitsi).

Tein myös keikkaa sairaala-apulaisena. Tanssikeikoista joskus tungettiin liiveihin jopa satanen!!! vertailun vuoksi kerrottakoon, että sain sairaalasiivoushommasta koko päivän tekemällä sunnuntailisän kera ton verran.

Miten nykyään koet valintasi tai onko se joskus rajoittanut elämääsi jotenkin? Oletko kertonut siitä kenellekään? Miten ihmiset ovat suhtautuneet?

Ap

Vierailija
16/19 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikaa ja tulee päälle? Silloin olet kyllä aika paljon provosoinut.

Vierailija
17/19 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikaa ja tulee päälle? Silloin olet kyllä aika paljon provosoinut.

Mitä sitten jos on provosoinut? Jos nainen sanoo ei, niin se myös on ei! Oli itse provosoinut tahi ei.

Vierailija
18/19 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sitten lukenut Reginaa. ...synkkä tunnustus...voi jee. :) Seuraava aloitus on sitten varmaan otsikoitu tyyliin; "salattu elämäni".

Vierailija
19/19 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minun kohta 4-vuotias lapseni ei ole koskaan vielä esittänyt minulle tuollaista kysymystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän