Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis onko nyt todella niin, että voin ottaa ibuprofeenia alkuraskaudesta?

Vierailija
21.02.2011 |

Googlasin jo pakkausselosteen (Burana), ja siinä sanottiin, että ei saa käyttää viimeisellä raskauskolmanneksella. Hassua, kun aina puhutaan siitä, että raskaana ollessa ei saa käyttää ibuprofeenia.

Mulla on nimittäin päänsärky, ja parasetamoli on loppu. Nyt taitaa olla rv 11 menossa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin luottaen siihen, pakkausselosteessa lukee niin kuin lukee. Ja lääkäriltäkin kysyin. Minulla oli myös kovaa päänsärkyä eka kolmanneksella ja ei siihen mitkään panadolit auttaneet.

Vierailija
2/5 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin käytin. Juurikin luottaen siihen, pakkausselosteessa lukee niin kuin lukee. Ja lääkäriltäkin kysyin. Minulla oli myös kovaa päänsärkyä eka kolmanneksella ja ei siihen mitkään panadolit auttaneet.

luottaa pakkausselosteeseen, mutta tuntuu jotenkin niin kummalliselta, kun olen ollut aina siinä uskossa, että ibu on kielletty heti sillä silmänräpäyksellä, kun pamahtaa paksuksi.

Yksi kaverini ei tosin käyttänyt mitään särkylääkettä raskauden aikana, vaikka kärsi kovista päänsäryistä. Ihan niin paljon mussa ei ole kuitenkaan uhrautuvaisuutta :D

Heitän siis huiviini tuon tabletin. Kiitti!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kaipa ne ovat testejä tehneet ja todenneet sen turvalliseksi kahdella ekalla kolmanneksella. Ihan summassa niitä suosituksia eivät lääkefirmat mene muuttelemaan. Napsahtaa heti syytteitä jos eivät ole testanneet ja tuleekin jotakin vikaa käyttäjille.

Vierailija
4/5 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukaan saa käyttää viikolle 28 - ja senkin jälkeen yksi tai kaksi ei haittaa..

Vierailija
5/5 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuttuneet! Eipä ihme, että olin tässä luulossa. Ajattelin kyllä pitäytyä parasetamolissa muuten, hämmentävää kyllä mulla on se auttanut, vaikka aiemmin ei ole auttanut. Onneksi ei ole vielä ehtinyt olla mitään kovia päänsärkyjä, mulla nimittäin on semmoisia yleensä noin parin kuukauden välein. Saattavat liittyä kuukautiskiertoon.

Ap