Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä olette vieroittaneet miehenne anopista?

Vierailija
21.02.2011 |

Saitteko samalla tehtyä selväksi, ettei anopilla ole asiaa Teidän Perheenne kotiin?

Vieroititteko samalla itsenne omasta äidistänne?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies 37 v.

Vierailija
2/18 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole onnistunut (35v). Mun äiti ei aiheuta ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsensä äidistään. Ei ole ihan napanuoralla kiinni onneksi.

Vierailija
4/18 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies vieroitti itsensä äidistään. Tai oikeastaan vieroitti äitinsä itsestään. Olimme siinä vaiheessa reilun vuoden seurustelun jälkeen muuttaneet yhteen asumaan. Mies sanoi yhdessä puhelussa, että jos hänen pitäisi valita meidän kahden (anoppi/minä) väliltä niin valitsisi minut 100% varmuudella.

Olin hämmästynyt, kun kuuntelin puhelua. Mutta toisaalta huomasin, että mies oli helpottunut puhelun jälkeen. Anoppi soitti miehelleni lähes JOKA päivä ja vaati kylään jatkuvasti. Anoppi ei pitänyt minusta (eikä kenestäkään muustakaan, joka oli kiinnostunut HÄNEN pojastaan).

Nykyään mieheni inhoaa äitiään. Anoppi on juoppo, joka on pilannut miehen isän ja siskon perheen elämät. Me asutaan onneksi vähän kauempana niin ei olla oltu heti tulilinjalla kännirähjäämisissä.

Tulipahan selitys :-)

Vierailija
5/18 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman äitini kanssa ole koskaan mitään ongelmaa ollutkaan, ei tarvitse vierotusta. Anoppi tuskin koskaan tajuaa, ettei olekaan perheemme täysivaltainen jäsen. Hänen kuuluisi saada päättää kaikesta; minne menemme lomalla, missä käymme kylässä ja milloin (anoppi tulee tietysti mukaan), montako lasta perheeseemme pitäisi kuulua ja missä asumme.

Ensimmäisen lapsen syntymän aikaan oli pakko aloittaa vieroitus.

Vierailija
6/18 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on nyt 37-vuotias, ja tässä välissä oli hyvin tehokkaasti vieroitettu. Miehen isä kuoli pari vuotta sitten ja sen jälkeen on riippuvuus alkanut oikein kunnolla, pahempana kuin ennen.

Itse vieroitin itseni äidistäni jo 18-vuotiaana. Ei ole ongelmia siinä suunnassa.

Vierailija
7/18 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vieroittanut itsensä hienosti jo teini-iässä. Appivanhemmat ovat ihan normaaleita, mukavia ihmisiä, jotka osaavat pitää kohteliaat välit aikuiseen lapseensa.

Vierailija
8/18 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ihanat appivanhemmat, ikävä jäi.

Olivat aina tervetulleita.

Äitiä minulla ei ole ollutkaan.

Vierailija
9/18 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex:n kohdalla vierotus ei onnistunu.

Vierailija
10/18 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tehnyt selväksi, koska anoppi on kuitenkin ihan tervetullut meille. Äitinikin on tervetullut. Hänestä olen vierottunut joskus parikymppisenä.

Vierailija
11/18 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies oli teini-iässä ja mun äiti asuu tuhannen kilometrin päässä.

Vierailija
12/18 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies oli teini-iässä ja mun äiti asuu tuhannen kilometrin päässä.

Palstalta olen oppinut, että anoppi on kaiken pahan alku ja juuri.

Vierailija
13/18 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen asti mies ei ollut tajunnut, kuinka riippuvainen ja kiinni äiti oli hänessä. Vähensi hiukan yhteydenpitoa (jokapäiväisestä) ja äiti aloitti kiukuttelun ja minulle mielen osoittamisen.

Monta vuotta on kulunut ja parhaiten toimii suhde sekä minulla että miehellä anoppiin kun emme ole liikaa tekemisissä ja varsinkaan näe.

Olin niin toivonut saavani anopista hyvän ystävän. Olen tosi iloinen kun kuulen niistä, joilla suhde anoppiin on läheinen. Toivon, että kun aika koittaa osaan itse päästää oman pojan irti ja ymmärtää, että vaimo on se tärkein ja läheisin nainen hänen elämässään (ja minä läheinen kakkonen;)).

Vierailija
14/18 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni muutti opiskelemaan, hänen piti samalla ottaa mukaansa lapsuusmuistot yms. lapsuuden kodistaan. Tällöin tuli ainakin selkeä vieroitus.

Itsestä se vain tuntui karulta, kun omassa kodissani oli entinen huoneenikin pitkään muuttumattomana. Olen edelleenkin todella läheinen äitini kanssa ja soittelemme lähes päivittäin. Appivanhempanikin ovat kyllä mukavia ihmisiä, eikä minua haittaisi, vaikka he kyläilisivät meillä useamminkin.

Vierailija
15/18 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä vieläkään osaa sanoa äidilleen vastaan. lapsemme syntymän jälkeen hän luulee olevansa hyvinkin arvovaltainen ihminen.. buah hah haa sanon minä!! kohta mun ja mieheni tiet eroaa muutenkin ja pääsen eroon anopistani. ei tartte sitten nähdä enää kuin muutaman kerran vuodessa.

Vierailija
16/18 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on nykyään tervetullut Meidän Perheen kotiin, koska rajat on kaikille selkeät. Itse olin vieroittunut äidistäni jo täysi-ikään mennessä. Myös hän on aina tervetullut kotiimme.

Vierailija
17/18 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan oma äitini on läheisriippuvainen ja jouduin katkaisemaan välit kokonaan viime vuonna. Ehkä joskus tulevaisuudessa oma suhteeni äitiin on parempi. Nyt on päivä päivältä helpompaa, kun emme ole tekemisissä eikä äitini vie energiaa minulta :).

Vierailija
18/18 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppi vieroitetaan pojastaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä