Ihastumisen tunne on pirullinen..
Kun kohde on väärä. Kertokaa miten tästä pääsee yli? Siis unohtaa ihastuksen..
Kommentit (5)
Eli olen siis varattu itse. En aio mitään tehdä,mutta silti inhoan tuota pääntäyttävää tunnetta.. Uskon kyllä että tunne on myöskin yksipuolinen,et sinänsä tilanne on helpompi. Ajattelen itse että pitkässä suhteessa näitä voi tulla ja ajan kanssa menee ohi. Toivon niin. Ap
Olen ihastunut, jopa rakastunut. Samoin on toinenkin. ja minä olen naimisissa, minkä molemmat tietää.... tunteet ja flirtti kasvavat koko ajan ja houkutus on suuri.... :(
Siis aarghh... itse kärvistelen jälleen taas kerran tämän ylenpalttisen ihastumisen tai rakastumisen huumassa...tätä on kestänyt yhteensä jo yli 10 vuotta!! Siis voiko kukaan tajuta...en ole tämän miehen kanssa mitenkään paljon tekemisissä, meillä on ns. ystävyys+seksisuhde, kumpikin meistä välillä on omalla tahollaan seurustellut, jopa asunut avoliitossakin jonkun toisen kanssa...mutta emme näköjään pääse toisistamme irti.
Keskittymiskyvytön, sillä olen ihastunut oppilaaseeni (huom! hän on täysi-ikäinen) argh... olen itsekin vapaa, mutten koskaan voi häntä saada, epäeettistä olisi. enkä taitaisi kelvatakaan. olenpa huono opettaja.
Onko kohde siis varattu vai miksi on väärä?