Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en aidosti pidä tälläisistä aurinko-lumikeleistä, ärsyttää noi "upea keli" -hokemat!

Vierailija
21.02.2011 |

Ulkona on joo kaunista kuin postikortissa, mutta jos saisin valita niin tosiaan vain katselisin tota postikorttimaisemaa, en halua olal siinä mukana! Mua ei huvita yhtään lumi, en halua lähteä tonne kylmään, mä ulkoilen sitkun tulee kevät ja kesä!!!

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtava keli. Tästä ei keli parane:)

Vierailija
22/33 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kun aurinko paistaa! Mokomat moukat eivät tajua olla hiljaa ja olla samanlaisia hapananaamoja kuin ap ja kumppanit! Oikeesti jos noin ärsyttää toisten ihmisten elämänilo niin pyhykää te myrkynkeittäjät poissa ihmisten ilmoilta....teidänlaisenne vaan saavat muutkin pahalle tuulelle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ihkua kun sataa räntää taivaalta ja taivas on harmaa ja pimeä"...vai onko kaikenlainen ihquttelu totaalisen kiellettyä?

Vierailija
24/33 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieli piristyy tuolla ulkona kun ollaan lasten kans pulkkamäessä! Sori ap mut niin se menee...ja sulle joka valitat että silmiin sattuu aurinkolasesita huolimatta...mene lääkäriin ei oo normaalia!

Vierailija
25/33 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilahduttaa kyllä, tulee jo hiukan kevätfiilis pakkasesta huolimatta ;) Itse vihaan hiihtämistä, mutta kyllä mä mielelläni rinteeseen lähden tai muksujen kanssa luistelemaan. Eniten kyllä odotan kesää!!!

Vierailija
26/33 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluisa hapannaama ja mitäs niitä nyt olikaan! Ootte te outoja, en mä murjottele missään nurkassa, enkä ole hapannaama, mun henkilökohtaisen mielipiteen kertomiseen mulla kylläkin on oikeus! Tuossa oli muutamat tämän alkuperäisen viestin ymmärtäneet ihan täysin: mua vaan ärsyttää nää kaikki "pakot", joistain jutuista Suomessa olis ihan pakko tykätä! Kuten näistä lumisista keleistä, jääkylmässä vedessä uimisesta, hiihtämisestä jne jne. No en tykkää, ja onhan se nyt valan outoa jos se musta tekee esim. hapannaaman! Te jotka näistä asioista tykkäätte, tehkää ja nauttikaa, mutta älkää jääkö jankkaamaan ja tuputtamaan omia mielipiteitänne ja todistelemaan kuinka ihanaa joku juttu on. Ehkä olette kuulleet vanhan sanonnan että toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä?

Vierailija
27/33 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ihkua kun sataa räntää taivaalta ja taivas on harmaa ja pimeä"...vai onko kaikenlainen ihquttelu totaalisen kiellettyä?

Räntäkeli on mun lempikelejä. Pimeys ja harmaus on ihan parasta.

Vierailija
28/33 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räntäkeli on mun lempikelejä. Pimeys ja harmaus on ihan parasta.

On mukavaa kun taivas on harmaa ja räntää vihmoo. Luonto on jotenkin niin kaunis ja lohdullinen juurit uolloin. Tykkään.

Vierailija
29/33 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoa että sulla on tapana ärsyyntyä kun toiset nauttivat ääneen...hmmm sulla on vielä paljon opittavaa elämästä ap :D kyllä sä saat rauhassa olla nauttimatta auringosta mutta aika junttia ärsyyntyä jos joku muu sitä aurinkoa hehkuttaa. Onko se sulta jotenkin pois?

Vierailija
30/33 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku muu nauttii auringosta ja sanoo "ihana keli" niin se ei suinkaan tarkoita sitä että sä olet jotenkin viallinen jos et tykkää. Toki se minustakin on outoa jos joku ei tykkää auringosta pitkän pimeän talven jälkeen mutta en suinkaan tarkoita sitä että sunkaan tarvis tykätä...eikä toisten ilosta tarvi ärsyyntyä menee elämä aika hankalaksi muuten kun muut nauttii ja itse ei pysty.

Vierailija
31/33 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle talvi on ainoaa aikaa millon voin olla ulkona. Nyt on ihan super loistavaa ollut kun päivät alkaa olla pitkiä, mutta uv säteily ei ole vielä niin voimakasta että pitäisi apteekin aurinkovoiteita käyttää.

Itselläni ainakin on sellaiset kunnolliset aurinkolasit, maksoivat lähemmäs 200e, mutta ei häikäise aurinko eikä laukea migreeni. Ne prismojen 20e:n lasit saa unohtaa ihan suosiolla jos haluaa hyvät aurinkolasit.

Niin ja mulla on siis aurinkoallergia eli saan valoihottumaa.

Vierailija
32/33 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

upea keli-hokemat? Toisaalta hyvä tietty ettei sulla mitään isompia ongelmia ole mutta....t. auringon palvoja

Vierailija
33/33 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niinkään ärsytä nuo hehkuttajat, vaan se, että kaikki olettavat kaikkien tykkäävän tästä säästä. Itselläni tulee myös pää kipeäksi tuossa auringonpaisteessa (ei auta aurinkolasit) ja sen takia en pidä tästä säästä. Tai siis tykkäisin olla pihalla, mutta se kostautuu sitten hetken kuluttua.

Vähän sama juttu kuin 30 asteen helteiden kanssa. Tuntuu jotenkin siltä, että kaikki olettavat kaikkien tykkäävän helteistä. Sitten ihmetellään, että miksi aina pitää valittaa. Kuitenkin on ok valittaa esim kovista pakkasista ja sadepäivistä, mutta jos sanot, ettet tykkää auringonpaisteesta ja helteestä, olet kamala valittaja ja omituinen sohvaperuna.